پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

از نمایشگاه پلاستیک، چاپ و بسته‌بندی بغداد بیشتر بدانیم/ در مسیر بلوغ
از دوشنبه همین هفته یعنی 26 فروردین تا امروز (چهارشنبه 28 فروردین) دو نمایشگاه همزمان در بغداد برگزار شد. نمایشگاه پلاستیک، چاپ و بسته بندی و نمایشگاه دیگر، نمایشگاه مواد غدایی.

بابک ادیبان، مدیرعامل شرکت مدیریت صادرات آرتین در پاسخ به سؤال ویکی پلاست با موضوع ارزیابی نمایشگاه پلاستیک اظهار داشت: متأسفانه به علت همزمانی کار نمایشگاه با ساعت کار کسبه، استقبال خوبی از نمایشگاه نشده است. حتی بهتر بود، یک روز از نمایشگاه در روز تعطیل قرار می گرفت تا بتوان انتظار استقبال کسبه و تجار را داشت ولی این اتفاق هم در برنامه ریزی نمایشگاه دیده نشد.

ادیبان افزود: دو نمایشگاه در دو سالن مجزا با ظرفیت حداکثر هر سالن، 30 غرفه برگزار شده و عمده شرکت کنندگان هم ایرانی هستند و یک شرکت آلمانی دو نمایشگاه همزمان پلاستیک، چاپ و بسته بندی و نمایشگاه مواد غذایی را برگزار کرده است.

مدیرعامل آرتین تجارت رایمون در خصوص توفیق نمایشگاه گفت: نمایشگاه ضعیفی است و اگر غرفه دار انتظار داشته باشد با نشستن در غرفه، فردی برای بازدید مراجعه کند، در اشتباه است. وی افزود: ما از روزهای قبل برگزاری نمایشگاه به بازار رفتیم و برگزاری این نمایشگاه را با ذینفعان در میان گذاشتیم و توانستیم بخشی از آن ها را به نمایشگاه جذب کنیم.

ادیبان، نمایشگاه بغداد را پس از تویاپ، دومین نمایشگاه خارجی دانست که شرکت مدیریت صادرات آرتین تجارت رایمون در آن شرکت می کند و افزود: به کمک شرکت اصفهان مقدم، بخشی از غرفه این شرکت به آرتین تجارت اختصاص یافت و توانستیم در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و برای اعضای شرکت مان، اقدام به بازاریابی کنیم.


با نگاهی به ارزیابی یک شرکت کننده در نمایشگاه پلاستیک بغداد، می توان به این نتیجه رسید که نمایشگاه های کشورهایی مثل عراق و افغانستان در حال رشد هستند و چنانچه برگزار کننده، به زمان و ساعت نمایشگاه دقت کند و غرفه دارن هم، قبل از برپایی نمایشگاه، مشتریان خود را دعوت کنند، این نمایشگاه ها، می تواند پر سود و منفعت برای واحدهای تولیدی ایرانی باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 86%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟