جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

راه حل های نوآورانه با pvc
اگر چه ظاهر این محصول شبیه چوب است اما وجود PVC تفاوت ها و مزایای عمده ای از جمله: افزایش دوام و...

یک شرکت پیشگام در برزیل یک مخلوط پلیمری با پودر MDF ارائه داده است که مزایا و پایداری ویژه ای برای پروفیل ها در تعدادی از بخش های صنعت را ارائه می دهد.

 Braskemبزرگترین شرکت پتروشیمی در آمریکا در مرکز فناوری و نوآوری خود در Triunfo) RS) یک راه حل پیشگام برای صنعت برزیل را ارائه داده است. کامپوزیت PVC/پودر  MDFیک محصول با ویژگی های منحصر به فرد در بازار داخلی است و مزایایی را برای مشتریان و مصرف کنندگان ارائه می دهد. 

این محصول دارای دوام بالا، سبک و 100 درصد قابل بازیافت است، چوب پلاستیک یک راه حل مناسب برای بخش پروفیل است. شریک Braskem در توسعه این تکنولوژی جدید،  Perfiltecاست که یک شرکت متخصص در تولید پروفیل های اکسترود شده برای ساخت و ساز، مبلمان و صنعت خودرو سازی در میان دیگر بخش ها است. 

علاقه به ایجاد فرصت های جدید در بازار، این دو شرکت را به هم ملحق کرد و موجب راه اندازی خط تولید مبتنی بر کامپوزیت PVC/MDF شد. خط جدید شامل مبلمان شهری، کاربردهای ساختمانی و بازارهای کشاورزی است.

 Wagner Ormanjiمهندس نرم افزار در Braskem گفت: ما ویژگی های پلیمر PVC با پودر MDF را ترکیب کردیم و یک تکنولوژی جالب برای چندین بخش پیدا کردیم. این محصول در حال حاضر دارای بازار بزرگ در خارج کشور است و انتظار می رود که به زودی در برزیل رشد کند.

اگر چه ظاهر این محصول شبیه چوب است اما وجود PVC  تفاوت ها و مزایای عمده ای از جمله: افزایش دوام و استحکام مکانیکی، وزن کمتر، جذب آب کمتر، ضد پوسیدگی و مواد مقاوم در برابر شعله ارائه می دهد.

پایداری یکی دیگر از ویژگی های قوی کامپوزیت است. در طول تولید چوب پلاستیک، Perfiltecاز پودر MDF از صنایع مبلمان استفاده مجدد می کنند که تا آن زمان در محیط زیست هدر رفته و یا با هزینه های بالا سوزانده می شد. این شرکت همچنین به مصرف کنندگان یک سیستم لجستیکی معکوس ارائه می دهد که قادر به جمع آوری ضایعات انتهای خط برای بازیافت است.

در حال حاضر این کامپوزیت منحصرا توسط Perfiltec به عنوان یک ماده خام برای محصولات با قیمت 35 درصدکمتر از میانگین بازارعرضه می شود. با چشم انداز مثبت  این شرکت و Braskem  در حال توسعه کاربردهای جدید برای بدنه و کف اتوبوس ها و کامیون ها هستند.

کامپوزیت PVC/MDF یک محصول نوآرانه است که چند سال پیش در بازار وجود نداشت. با بهبود اقتصاد انتظار می رود که بین 70 تا 80 تن مواد از کامپوزیت در هر ماه شامل فرصت هایی در بازار خودرو به فروش برسد.
 

منبع: سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
ارش جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷
حدود 7 سال پیش این محصول رو بنده تولید و ثبت اختراع کردم در ایران. قابل سرچ هست ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟