جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

حفظ روند صعودی بازارهای پلی اُلفین اندونزی/ افزایش قیمت در پیشنهادات آوریل پلی اتیلن و پلی پروپیلن
قیمت پلی اتیلن وارداتی و محلی در اندونزی این هفته شاهد دور دیگری از افزایش قیمت ها بود و فروشندگان این روند صعودی را به قدرت گرفتن معاملات آتی نفت خام و همچنین بهبود بازار تقاضا پیش از فرا رسیدن ماه رمضان نسبت می دهند.

افزایش قیمت در پیشنهادات اولیه ماه آوریل پلی اتیلن و پلی پروپیلن وارداتی

گروه ترجمه ویکی پلاست: معامله گران گزارش دادند که قیمت های پیشنهادی اولیه ماه آوریل از یک تولید کننده آسیای جنوب شرقی به اندونزی با افزایش 10 تا 20 دلار به ازای هر تن پلی پروپیلن و 20 تا 30 دلار برای پلی اتیلن سنگین و سبک در مقایسه با ماه مارس اعلام شد.

به گفته معامله گران محلی با وجود نزدیک شدن ماه رمضان، تقاضا در بخش بسته بندی هنوز آنچنان افزایش نیافته است، زیرا خریداران در مورد خرید در مقیاس بزرگ پیش از انتخابات عمومی در ماه آوریل احتیاط می کنند. با این حال، تقاضا برای خرید به تدریج بهبود می یابد و فروشندگان در ارائه پیشنهاد قیمت قاطع هستند. قیمت معاملات آتی نفت خام به بالا رفتن قیمت پلی اولفین کمک می کند.  

در عین حال، یک تولید کننده کیسه های بافته شده، پیشنهاد قیمت گرید رافیا همو پلی پروپیلن از یک تولیدکننده کره جنوبی را با 10-15 دلار افزایش قیمت در هر تن دریافت کرده است. «تولیدکنندگان تمایلی به ارائه تخفیف در معاملات ندارند و از نظر ما قیمت های فعلی بسیار بالاست. از آنجا که بازار تقاضا برای محصولات نهایی ما بیثبات چندانی ندارد درنتیجه ما خرید خود را محدود می کنیم."

هفته پنجم افزایش قیمت در بازار محلی

بر اساس داده‌های شاخص قیمت ChemOrbis Price، تا کنون میانگین هفتگی گرید فیلم پلی اتیلن سنگین  HDPE، فیلم  LLDPE و گرید رافیا همو پلی پروپیلن برای اندونزی افزایش یافته است. این در حالیست که قیمت این محصولات در نیمه اول فوریه در پایین ترین سطح خود در یک سال و نیم گذشته قرار داشت. این هفته پنجمین هفته متوالی افزایش قیمت ها بود.

به گفته معامله گران، یک تولید کننده داخلی طی چهار هفته گذشته قیمت های پلی پروپیلن PP و پلی اتیلن PE خود را افزایش داده است.

آخرین قیمت های ارائه شده توسط این تولید کننده افزایش تجمعی حدود 49-70 دلار/تن برای همو پلی پروپیلن و 39 دلار/تن برای پلی اتیلن سبک و سنگین را در مقایسه با یک ماه قبل نشان می دهد.

یک منبع آگاه از این تولید کننده خاطرنشان کرد: "عرضه پلی اتیلن سبک خطی LLDPE ما محدود است همچنین این اواخر تقاضای خریداران چندان مناسب نبوده است. اما ما معتقدیم که افزایش بهای آنی اتیلن اخیر و همچنین افزایش قیمت نفت خام در ماه آوریل به بازار کمک خواهد کرد."

منبع

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟