جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

ثبت ۵۳۰ هزار انبار در سامانه جامع انبار‌ها
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از پیشرفت ۶۰ درصدی سامانه جامع انبار‌ها خبر داد و گفت: تاکنون ۵۳۰ هزار انبار در این سامانه ثبت شده است.

علی رهبری از پیشرفت ۶۰ درصدی سامانه جامع انبار‌ها خبر داد و گفت: تاکنون ۵۳۰ هزار انبار در این سامانه ثبت شده است.

وی افزود: یکی از وظایف سامانه جامع انبارها، کنترل ورود و خروج کالا از انبار‌ها است، در این زمینه تا کنون در خصوص انبار‌های نفتی، دام و طیور و خوراک دام و طیور بسیار موفق بوده ایم.

رهبری اظهار کرد: هم اکنون تمام مبادی و مقاصد محموله دامی در سامانه جامع انبار‌ها ثبت شده است، همچنین ورود و خروج شان به شهر‌های مختلف با صدور گواهی بهداشتی حمل و اتصال آن به بارنامه صورت می‌پذیرد و با توجه به دقت مناسب داده ها، ورود و خروج این مواد به مراکز نگهداری یا انبار‌ها نیز بر اساس در سامانه ثبت است.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با بیان اینکه پس از راه اندازی سامانه جامع انبارها، به مرور صدور بارنامه برای انبار‌هایی که در این سامانه ثبت نشده بودند ممنوع شد، گفت: برای پیشگیری از حمل بار بدون بارنامه نیز بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با پلیس راهنمایی و رانندگی توافقاتی انجام شد که طبق این توافقات در ۱۱ موقعیت از جاده‌های کشور به طور پایلوت سامانه جریمه هوشمند فرار بارنامه عملیاتی گردید و منجر به ۸ درصد افزایش بارنامه شده است.

رهبری ادامه داد: طبق توافقات این دو نهاد و با هماهنگی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تا پایان سال ۹۷ این طرح به ۳۵ موقعیت و در سال ۹۸ به ۱۰۰ موقعیت توسعه داده خواهد شد.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی خاطرنشان کرد: با این روش، شفافیت خوبی در حمل بار کشور ایجاد شده و به دنبال آن شفافیت انبار‌ها به مرور میسر خواهد شد، اگر انباری بخواهد بارنامه برایش صادر شود با اتصال اسناد انبار مربوطه یعنی حواله و رسید، صدور بارنامه با دقت و سرعت بیشتری فراهم خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص سامانه جامع حمل و نقل گفت: این سامانه که اطلاعات بارنامه‌های داخلی و خارجی در آن ثبت می‌شود تا کنون ۸۰ درصد پیشرفت داشته که رشد قابل قبولی است.

شایان ذکر است؛ سامانه جامع انبار‌ها زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت اداره می‌شود، از طریق این سامانه بایستی انبار‌ها شناسنامه دار شده و اطلاعات خروج و ورود آن‌ها ثبت شود.

منبع

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟