جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

حذف تکلیف به صادر‌کنندگان برای بازگرداندن ارز
نمایندگان مجلس با اعمال اصلاحاتی در مصوبات بودجه ۹۸ ایرادات شورای نگهبان را برای بار دوم رفع کردند.یکی از موارد اصلاحی مربوط به دو ایراد شورای نگهبان به برداشت از صندوق توسعه ملی بود که برای رفع این ایرادات، مجوز مقام معظم رهبری در این زمینه، برای شورای نگهبان ارسال شد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، همچنین نمایندگان برای رفع ایراد شورای نگهبان جزء الحاقی بند (د) تبصره ۸ لایحه بودجه را حذف کردند. این بند الحاقی، همه صادر‌کنندگان را مکلف به بازگرداندن ارز حاصل از صدور کالا و خدمات به چرخه اقتصادی کشور کرده بود و از سوی دیگر، تخلف از این بند را مشمول جریمه‌ای دانسته بود. البته همچنان اجزای دیگر بند (د) تبصره ۸ بر جای خود باقی است که معافیت مالیاتی و نیز هر گونه جایزه و مشوق صادراتی برای صادرکنندگان را منوط به بازگرداندن ارز حاصل از صدور کالا و خدمات به چرخه اقتصادی کشور کرده است.

ارجاع بودجه به مجمع در صورت ایراد مجدد شورای نگهبان

مجلسی‌ها همچنین در ادامه جلسه علنی دیروز، پس از رفع ایرادات مجدد شورای نگهبان به مصوبات بودجه سال ۹۸، اعلام کردند که در صورت ایراد مجدد شورای نگهبان به مصوبات بودجه سال ۹۸ در مصوبه خود اصرار کرده و آن را به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع می‌کنند.

مخالفت مجلس با امکان عزل نمایندگان

نمایندگان در دستور کار دیگر جلسه علنی دیروز، بررسی جزئیات طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را ادامه دادند. نمایندگان با رای موافق به حذف ماده ۶۴ این طرح، با امکان عزل نمایندگان با حکم دیوان عالی کشور در صورت از دست دادن شرایط نمایندگی در طول دوره مجلس شورای اسلامی مخالفت کردند.

مجازات مجریان و ناظران متخلف انتخابات مجلس

نمایندگان در ادامه در مصوبه‌ای برای تخلفات مجریان و ناظران انتخابات مجلس از انجام تکالیفشان مجازات تعیین کردند. براساس ماده ۶۳ این طرح کلیه اعضای شعب ثبت‌نام و اخذ رأی و مجریان و ناظران و هیات‌های اجرایی و نظارت موظفند در صورت اطلاع از ارتکاب هر یک از جرائم موضوع این قانون مورد را به نماینده، فرماندار یا هیات نظارت مربوطه و مرجع قضایی ذی‌صلاح اطلاع دهند و موضوع باید بلافاصله توسط دادستان حوزه‌ مربوطه رسیدگی شود. به موجب این مصوبه عدم انجام این تکلیف از سوی اشخاص فوق جرم است و مرتکب به مجازات حبس یا جزای نقدی و محرومیت از حقوق اجتماعی درجه۶ قانون مجازات اسلامی محکوم می‌شود.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟