شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

مهم | کارگروه استانی مدیریت تقاضای مواد پتروشیمی تشکیل می شود/ بازنگری و اصلاح سهمیه های موجود
فرشاد مقیمی، معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت، در نامه ای به رؤسای سازمان های صنعت استان ها، مسئولیت تشکیل کارگروه استانی مدیریت تقاضای پتروشیمی را بر عهده معاون امور صنایع سازمان صنایع استان ها، گذاشت.

به گزارش ویکی پلاست، این کارگروه که متشکل از بازرس سازمان صمت استان، نماینده معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت استان، نماینده انجمن یا تشکل مرتبط با صنعت ذیربط و مسئولیت آن با معاون امور صنایع سازمان صمت استان است، وظیفه رسیدگی به درخواست ثبت در سامانه بهین یاب واحدها جهت خرید محصولات پتروشیمی از بورس کالا را به عهده خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، رسیدگی به درخواست واحدهای تولیدی جدیدالتأسیس، اصلاح ظرفیت یافته، فعال مجدد (اعم از واحدهای فعال مجدد و واحدهایی که به هر دلیل، خرید از بورس آن ها غیر فعال شده) و متقاضیان تغییر در سهمیه خرید از بورس محصولات مذکور شامل تغییر نوع ماده، "گرید و میزان آن یا هر تقاضای دیگری جهت معرفی به بورس، به عهده کارگروه استانی مدیریت تقاضای مواد پتروشیمی خواهد بود.

اصلاح سهمیه ها/ ابلاغ قریب الوقوع دستورالعمل جدید صدور مجوزهای صنعتی و بازرگانی

در بند دوم نامه مقیمی بر اصلاح سهمیه مواد پتروشیمی واحدهایی که قبلا برای خرید این گونه محصولات از بهین یاب به شرکت بورس معرفی شده اند تاکید شده است، چرا که به زودی دستورالعمل جدید صدور مجوزهای صنعتی و بازرگانی، موضوع اصلاح پروانه های بهره برداری واحدهای مصرف کننده محصولات پتروشیمی، به ابلاغ دستورالعمل موکول شده است.

در صورت عدم وجود انجمن یا تشکل استانی چه باید کرد؟

بند سوم نامه معاون امور صنایع وزیر صنعت به تشریح نقش نمایندگان انجمن ها یا تشکل های مربوطه در کارگروه یاد شده می پردازد. در صورت عدم وجود انجمن یا تشکل استانی مرتبط با صنعت ذیربط، لازم است نماینده انجمن یا تشکل ملی و فراگیر صنعت مربوط، در جلسه حضور یابد.
در این رابطه فهرست اطلاعات مربوط به انجمن ها و تشکل های فراگیر ملی مربوط به دفتر صنایع شیمایی و سلولزی و همچنین دفتر صنایع نساجی و پوشاک، شامل نام، زمینه فعالیت، شماره تماس و شماره نمابر، برای انجام هماهنگی به منظور حضور نماینده آن ها در کارگوره مذکور، به پیوست این نامه برای رؤسای سازمان صمت استان ها ارسال شده است.

تأکید بر نظارت مستمر

مقیمی در بند پایانی نامه خود به افزایش گزارش های واصله در خصوص سوءاستفاده واحدهای تولیدی معرفی شده به بورس کالا از طریق بهین یاب برای خرید مواد اولیه اشاره و یادآوری می کند: مسئولیت جنابعالی (رئیس سازمان صمت استان ها) در خصوص نظارت مستمر بر وضعیت فعالیت این گونه واحدها، میزان سهمیه مورد نظر و نحوه مصرف مواد دریافتی، کلیه عواقب ناشی از سوءمصرف مواد اولیه پتروشیمی خریداری شده از بورس کالا توسط واحدهای تولیدی بر عهده آن سازمان خواهد بود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 95%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
کمیل یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
عالیه.. دم شما گرم.. ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟