جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

چرا پارلمان بخش خصوصی، هوایی تازه می‌خواهد؟
چهره‌هایی همچون مهندس محسن صفایی از جمله آن چهره‌هایی که می‌تواند زمینه‌ساز رساندن هوایی تازه به صنایع ایران باشد. سال‌ها فعالیت تخصصی و موفق در حوزه‌های مختلف صنعتی از جمله در «گروه صنعتی همارشتن» و همزمان اعتنای بالا به فعالیت‌های صنفی و انجمنی از او صنعتگر تاثیرگذاری ساخته که می‌تواند صدایی از یک انجمن و یک صنعت باشد.

  عباسعلی متوسلیان

پارلمان بخش خصوصی این روزها در کشاکش نو کردن قبایی تازه بر تن خویش است. سال‌هاست اتاق بازرگانی ایران به محفلی برای درک حرف‌‌ها و دغدغه‌های فعالان بخش خصوصی ایران به عنوان یکی از رگ‌های حیاتی اقتصاد ایران تبدیل شده و به همین واسطه امین‌ترین و معتمدترین صدای مشورتی برای همه‌ دولت‌ها و دولتی‌ها در اقتصاد ایران است.

در واقع ارائه نظرات مشورتی به قوای سه گانه و همکاری با دستگاه‌های اجرایی، ایجاد هماهنگی و همکاری بین بازرگانان و صاحبان صنایع، معادن و کشاورزی، برقراری ارتباط با اتاق‌های بازرگانی سایر کشورها، تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاری داخلی در امور تولیدی و کمک و ترغیب ارکان مختلف حکومت به بهبود فضای اقتصادی در جهت توسعه بخش خصوصی و حمایت از کارآفرینی از مهم‌ترین راهبردهای اتاق‌های بازرگانی در ایران است.

 نمی‌توان این واقعیت مهم را کتمان کرد که پارلمان بخش خصوصی ایران نیز نیازمند استنشاق هوایی تازه است. تجربه چند دهه فعالیت اتاق بازرگانی ایران نشان می‌دهد، بخش زیادی از نمایندگان به واسطه فعالیت‌های حرفه‌ای در حوزه‌های تخصصی خود تبدیل به صدایی از صنایع و کسب و کارهای کلان در این حوزه می‌شوند.

در واقع نیاز امروز صنعت فاصله گرفتن از بخشی نگری و تک صداهاست. برای رسیدن به فصلی تازه در اتاق بازرگانی ایران نیاز داریم از فردمحوری و نگاه‌های بخشی نگری به روحیه فعالیت گروهی، صنفی، انجمنی برسیم و صداهای متکثر را به صدای بلند انجمن‌ها و فعالیت‌های گروهی و تیمی برسانیم.

چهره‌هایی همچون مهندس محسن صفایی از جمله آن چهره‌هایی که می‌تواند زمینه‌ساز رساندن هوایی تازه به صنایع ایران باشد. سال‌ها فعالیت تخصصی و موفق در حوزه‌های مختلف صنعتی از جمله در «گروه صنعتی همارشتن» و همزمان اعتنای بالا به فعالیت‌های صنفی و انجمنی از او صنعتگر تاثیرگذاری ساخته که می‌تواند صدایی از یک انجمن و یک صنعت باشد. علاوه بر این شجاعت و صراحت در گفتار و صداقت در آرا و صیانت از دغدغه‌های صنفی در صنایع مرتبط از سوی او، می‌تواند زمینه‌ساز امیدواری به حضور چهره‌های دلسوز صنعت در پارلمان بخش خصوصی باشد.

در واقع در این دوره از انتخابات اتاق بازرگانی ایران، چهره‌های تاثیرگذاری از روی دغدغه و اعتنا پا به میدان گذاشته‌اند اما به زعم اینجانب شاخص‌ترین این چهره‌ها، کسانی هستند که با پیشینه و پشتوانه ی تجربی انجمن های تخصصی و انجمن‌های ملی و اتحادیه‌های تخصصی پا به این میدان خطیر گذاشته اند و می‌توانند با عبور از تک صدایی، تبدیل به صدایی برای صنایع مرتبط خود باشند.

لازم به تاکید دوباره است که، فصل تازه در اتاق بازرگانی ایران، حضور چهره‌ها و افرادی است که علاوه بر مدیریت‌های موفق و مولد خود در برندها و صنایع مختلف، توانایی و تجربه فعالیت در انجمن‌های تخصصی از جمله انجمن ملی پلاستیک را هم داشته باشند و بتوانند از نیازها و نظرات صنایع مرتبط با انجمن‌های تخصصی حراست کنند و با فعالیت گروهی راه را برای رسیدن به اهداف ملی در صنایع ایران هموار کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟