سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

احیای قیمت پلی‌استایرن PS در آسیا همگام با افزایش قیمت استایرن
قیمت پلی‌استایرن وارداتی در چین و آسیای جنوب شرقی پس از آنکه در اوایل ماه دسامبر به پایین‌ترین میزان خود در یک سال گذشته رسید، روند ثابتی در پیش گرفت.

به گزارش گروه ترجمه ویکی پلاست به نقل از ChemOrbis، به رغم تقاضای مناسب و موجودی کم، فروشندگان یا قیمت پیشنهادی خود را ثابت نگه داشته و یا همگام با افزایش بهای آنی استایرن آن را اندکی افزایش داده‌اند.

بازار تقاضا پیش از تعطیلات و محدودیت عرضه

با توجه به فعالیت‌های فروشندگان در زمینه کالاگیری و ذخیره کالا پیش از تعطیلات سال نو چینی، تا این لحظه از ماه ژانویه تقاضا به خصوص برای  GPPSمناسب گزارش شده‌است. کاهش موجودی نیز باعث شده که فروشندگان موضع قاطعی در پیشنهاد قیمت خود اتخاذ کنند.م

منبع آگاهی از یک تولیدکننده تایوانی اشاره کرد: "تقاضا برای پلی‌استایرن در ماه گذشته مناسب بوده است و ما تعداد زیادی تقاضا به خصوص از مشتریان چینی دریافت کردیم و تقریبا کل کالای اختصاص یافته برای ماه فوریه را به فروش رساندیم."

افزایش ملایم قیمت استایرن بالادستی، رکود در بازارهای انرژی

براساس داده‌های شاخص قیمت  ChemOrbis ، میانگین هفتگی بهای آنی استایرن به صورت FOB کره جنوبی، پس از آنکه در اواخر ماه دسامبر به پایین‌ترین قیمت سه سال اخیر خود رسید به اندازه 30 دلاردر هر تن افزایش قیمت داشته است. در عین حال، در بازارهای انرژی، روند صعودی نفت خام آتی به تدریج رونق خود را از دست داده است. قیمت نفت خام  وست تگزاس اینترمیتنت WTIدر هفته گذشته در حدود 52 دلار در هر بشکه عرضه شد.

چند نفر از فعالان بازارهای آسیایی اذعان داشتند که محدودیت عرضه در بازارهای بالادستی منجر به افزایش قیمت‌ها شده است.

کاهش احتمالی تقاضای  پلی‌استایرن با نزدیک شدن فصل تعطیلات در چین

با آغاز شدن شمارش معکوس برای تعطیلات سال نو چینی، انتظار می‌رود بازار تقاضا برای پلی‌استایرن در طول دو هفته آینده با رکود مواجه شود.

منبع آگاهی از یک تولید کننده آسیای جنوب شرقی گفت: "اکثر خریداران قبل از تعطیلات خریدهای خود را انجام داده و بازار تقاضا دچار رکود شده است.  ما در حال حاضر هر گونه بهبود در بازار بالادست را تحت نظر گرفته‌ایم، اگر استایرن روند فعلی خود را حفظ کند، ممکن است پلی‌استایرن پس از اتمام تعطیلات افزایش قیمت بیشتری داشته باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟