جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

الزام خریداران بورس کالا به ثبت انبار در سامانه انبارها + فایل راهنما
بورس کالا طی اطلاعیه ای به همه مشتریان اعلام کرد باید در اسرع وقت در سامانه عملیات الکترونیکی مودیان مالیاتی اقدام و کد اقتصای ارائه کنند.

به گزارش ویکی پلاست، بورس کالا در اطلاعیه ای از همه مشتریان حقیقی و حقوقی خواست تا در سامانه عملیات الکترونیکی مودیان مالیاتی ثبت نام کنند و کد اقتصادی خود را به بورس کالا اعلام کنند. همچنین واحدهای تولیدی که کالای خود را به کارخانه حمل می‌نمایند باید نسبت به ثبت کارخانه به عنوان انبار اقدام کنند.

متن اطلاعیه بورس کالا به شرح زیر است:

مدیران عامل محترم شرکت‌های خریدار

با سلام و احترام؛
   با توجه به اعلام ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز مبنی بر لزوم مودی بودن مالیاتی مشتریان و نیز ثبت انبارهای مشتریان در سامانه جامع انبارها، موارد زیر به استحضار می‌رسد:

1.  تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی (خریدار و فروشنده) که در بازار فیزیکی دارای کد معاملاتی می‌باشند باید در صورتی که مودی مالیاتی نمی‌باشند، در اسرع وقت نسبت به ثبت نام در سامانه عملیات الکترونیکی مودیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی اقدام نموده و کد اقتصادی خود را به بورس ارائه نمایند. لازم به ذکر است که از تاریخ 15/11/1397 برای متقاضیان دریافت کد معاملاتی ارائه کد اقتصادی الزامی است. همچنین مشتریانی که دارای کد معاملاتی می‌باشند اما مودی مالیاتی نیستند حداکثر تا تاریخ 15/12/1397 فرصت دارند تا نسبت به ارائه کد اقتصادی اقدام نمایند.

2.  تمامی فروشندگان و خریداران موظف به ثبت انبارهای محل تحویل، دریافت و تخلیه کالا در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا می‌باشند. واحدهای تولیدی که کالای خود را به کارخانه حمل می‌نمایند باید نسبت به ثبت کارخانه به عنوان انبار اقدام کنند. لازم به ذکر است که تمامی مشتریان بازار فیزیکی حداکثر تا تاریخ 15/11/1397 فرصت دارند که نسبت به ثبت انبارهای خود در سامانه مذکور اقدام نمایند.

با عنایت به الزامات فوق‌الذکر خواهشمند است موارد مذکور به نحو مقتضی باعمال گردد.
به پیوست فایل نحوه ثبت نام انبار جهت ارائه به مشتریان ارسال می‌گردد.

بر این اساس، تمامی فروشندگان و خریداران موظیف به ثبت انبارهای محل تحویل دریافت و تخلیه کالا در سامانه جامع انبارها شدند. مهلت ثبت نام: تا 15 بهمن 97

آدرس سامانه جامع انبارها: اینجا

دانلود فایل راهنمای سامانه‌ انبار‌ها

 

راهنمای سامانه انبارها

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟