جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

به زودی صرافی‌ها و بانک‌ها بازیگران اصلی بازار ارز می‌شوند
معاون ارزی بانک مرکزی از راه‌اندازی بازار متشکل ارزی توسط شورای پول و اعتبار در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این بازار بازیگران اصلی، صرافان و بانک‌ها هستند و معاملات ارزی به شکل نقدی انجام می‌شود.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایسنا، جلسه هم‌اندیشی معاون ارزی بانک مرکزی با نمایندگان بخش بین الملل بانک‌ها و صرافی‌های بانکی در راستای سیاست های جدید ارزی دولت به منظور ساماندهی و مدیریت بازار ارز در بانک مرکزی برگزار شد.

در این جلسه که بیش از سه ساعت طول کشید، معاون ارزی بانک مرکزی برگزاری جلسات مشترک بخش بین‌الملل بانک‌ها و صرافی‌های بانکی را به منظور بررسی شرایط ارزی کشور با محوریت مسائل و راه کارها در راستای مدیریت و ساماندهی بازار ارز عنوان کرد.

پناهی خواستار تعامل و همکاری بانک‌ها در شرایط ویژه ارزی کشور شد و گفت: نظام بانکی باید به صورت یکپارچه، هماهنگ و با قدرت در راستای رونق بخشی به تجارت بین الملل کشور با تمام توان فعالیت کند.

معاون ارزی بانک مرکزی با اشاره به تدوین دستورالعمل‌های ارزی و لزوم پایبندی بانک‌ها به این مقررات تاکید کرد: صرافی بانک‌ها با توجه به ظرفیت پشتیبانی و حمایت بانکی باید فعالانه‌تر در زمینه ساماندهی و مدیریت بازار ارز حضور یابند.

وی با یادآوری مصوب شدن بازار متشکل ارزی توسط شورای پول و اعتبار گفت: در این بازار که بازیگران اصلی آن صرافان و بانک‌ها خواهند بود، معاملات ارزی به شکل نقدی انجام می‌شود و در آینده نزدیک شاهد عملیاتی شدن آن خواهیم بود.

در این جلسه همچنین نمایندگان بخش بین‌الملل بانک‌ها و صرافی‌های بانکی با تشریح موانع و مشکلات پیشرو به ارائه پیشنهادات خود پرداختند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
مهدی دوشنبه ۲۴ دى ۱۳۹۷
یک سیستم مسخره درست کردن که واقعا آدم باید بشینه به حال کشور گریه بکنه.
ارزو از صراف باید بخری .بعد بانک بره تو سیستم تیک بزنه که اینها ارز گرفتن.
مسخره اینه که بانک میگه باید اول اعتبار تورو ارزیابی کنم!!!
برادر من ! وام که نمیدی!!!ارزیابی چی؟پولو نقدی دادم به صراف ارزو با اون قرارداد ترکمنچای "برات بدون تعهد" حواله کرده
بعد بانکی که تو ششصد صفحه قرارداد خودشو کاملا بدون تعهد میدونه از تیک زدن امتناع می کنه و میگه شما اعتبار نداری چون تو سوابقت سود نکردی!!! آخه شرکتی که هنوز ماشین آلات وارد نکرده چجوری باید سود تو سوابقش داشته باشه؟؟!!!! ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟