جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

ابلاغ تعرفه‌های تعیین شده برای مواد اولیه و قطعات مورد نیاز بدون نیاز به ثبت سفارش + دانلود
ردیف تعرفه های تعیین شده برای واردات مواد اولیه و قطعات مورد نیاز تولید به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بدون نیاز به ثبت سفارش ابلاغ شد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایلنا، هیأت وزیران به منظور تسهیل در فرآیند تولید داخلی در کشور، واردات مواد اولیه و قطعات مورد نیاز تولید به مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی را براساس مقررات این مناطق، از تشریفات ثبت سفارش در وزارت صنعت، معدن و تجارت معاف کرد.

دولت همچنین وزارت صنعت، معدن و تجارت را موظف کرد فهرست گروه های کالایی فوق الذکر را ظرف یک هفته به دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و گمرک اعلام و به طریق مقتضی به اطلاع واحدهای تولیدی و تجاری برساند.

معافیت ثبت سفارش واردات 3 هزار و200 مورد ماده اولیه و قطعات مورد نیاز تولید به مناطق‌‌آزاد و ویژه اقتصادی

به گزارش ویکی پلاست به نقل از شاتا، معاون امور صنایع وزارت صمت از معافیت ثبت سفارش واردات ۳ هزار و۲۴۳ مواد اولیه ، قطعات یدکی و ماشین آلات موردنیاز تولید به مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی خبرداد و گفت: در راستای تسهیل فرآیند تولید ملی ، فهرستی از کالاهایی که نیازبه ثبت سفارش ندارند به شورای عالی مناطق آزاد و گمرک ارایه شد.

فرشاد مقیمی با اشاره به مصوبه اخیر هیات وزیران و اعمال سیاست های حمایتی برای حفظ و صیانت از تولید گفت: به منظور تسهیل در فرآیند تولید داخلی در کشور، واردات مواد اولیه و قطعات مورد نیاز تولید به مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی در چهارچوب فهرست اعلامی وزارت صمت، براساس مقررات این مناطق و بدون ثبت سفارش در وزارت صنعت، معدن و تجارت مجاز اعلام شده است.

وی تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع را از دغدغه‌های اصلی صاحبان صنایع برشمرد و گفت: تسهیل فرآیند تولید در شرایط کنونی از مهمترین برنامه‌های وزارت صنعت ، معدن و تجارت بوده و در این راستا علاوه برشناسایی مشکلات گمرکی واحدهای تولیدی، تدابیری برای تسریع در ورود مواد اولیه به کشور اندیشیده شد.

به گزارش شاتا، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت لیست مواد اولیه و قطعات مورد نیاز تولید را که نیاز به ثبت سفارش ندارند را بیش از ۳ هزار مورد اعلام کرد و گفت: کنترل پنل الکتریکی مخصوص لوازم خانگی (یخچال، لباسشویی، لوازم صوتی و تصویری نظیر تلویزیون، رادیو پخش و...)، انواع روتور مخصوص ژنراتور نیروگاهی، فولادهای غیرممزوج تراشکاری ،اجزاء و قطعات شیرآلات چدنی و فولادی و پنوماتیک ، قطعات و ملحقات ماشین آلات چاپ مورد استفاده برای چاپ به وسیله صفحات، سیلندرها و سایر اجزای چاپ نخ و پارچه های مختلف به ویژه پارچه های تار و پود باف از سایر الیاف نساجی نباتی؛ پارچه های تار و پود باف از نخ کاغذی و... از جمله اقلامی است که در لیست معافیت از ثبت سفارش به گمرک و شورای عالی مناطق آزاد اعلام شده است.

مقیمی همچنین ورود قطعات منفصله برای تولید لیفتراک به استثنای دکل‌کامل، اکسل فرمان، رینگ، شاسی، وزنه تعادلی، کابین راننده ، باتری، رادیاتور آب ، لاستیک و کپسول مخصوص لیفتراک گازی با هر درصد ساخت داخل ، شیر مخصوص آبگرم کن‌ گازی ، قطعات کنتور تولید یا مصرف گاز ، اجزاء و قطعات کوره و فر برقی صنعتی یا آزمایشگاهی، اجزاء و قطعات ماشین های جوشکاری و لحیم کاری و داغ افشانی فلزات یا سرمت ها ، برخی محصولات دارویی، مواد اولیه شیرخشک اطفال ، روغن خام ، مغز مداد سیاه و رنگی ، مغز قلم خودکار و... را از دیگر محصولاتی اعلام کرد که برای ورود به کشور از طریق مناطق آزاد نیازی به ثبت سفارش ندارند

برای دانلود فایل تعرفه‌های اینجا کلیک کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 67%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟