پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

قیمت های پایه 25 آذر با چه دلاری نرخ گذاری می شود؟ + نمودار
دفتر توسعه صنایع پایین دستی در هفته گذشته برخلاف روال همیشگی، برای نرخ‌گذاری محصولات پتروشیمی قیمت دلار را به جای روز یکشنبه (۱۸ آذر) از قیمت روز شنبه ( 17 آذر) گرفت.

به گزارش ویکی پلاست، این اقدام غافلگیرانه دفتر توسعه صنایع پایین دستی از افزایش 3.3 درصدی قیمت‌ها جلوگیری کرد و این در حالی است که بازار خود را برای قیمت‌های بالاتر آماده کرده بود و حتی قیمت‌ها در بازار آزاد افزایشی شده بود.

امروز (شنبه 24 آذر ۱۳۹۷) قیمت دلار در سامانه نیما 93094 ریال اعلام شده که در مقایسه با قیمت شنبه هفته گذشته(87,124 ریال)، شاهد رشد 5970 ریالی دلار نیمایی هستیم و بالاترین رقم دلار نیمایی در هشتمین اعلام قیمت پایه محصولات پتروشیمی ثبت شده است.

بنابراین اگر دفتر توسعه صنایع تکمیلی در هفته جاری نیز، مانند هفته گذشته، دلار نیمایی روز شنبه را مبنای نرخ‌گذاری محصولات پتروشیمی در نظر بگیرد، شاهد رشد در همه گروه‌های کالایی پتروشیمی خواهیم بود.

نکته دیگر ی که باید به آن توجه داشت، روند افزایشی دلار نیمایی در روز‌های اخیر است و اگر این روند برای فردا نیز ادامه داشته باشد و دفتر صنایع تکمیلی نیز از قیمت‌های فردا استفاده کند، ممکن است شاهد افزایش بیشتری در گروه‌های کالایی پتروشیمی باشیم.

در حال حاضر باید تا فردا منتظر قیمت دلار نیمایی و هچمنین تصمیم دفتر توسعه صنایع تکیملی در خصوص مبنای قیمت‌ محصولات پتروشیمی بمانیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟