سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

مهم: اعلام نتایج دور سوم ارزیابی کیفی محصولات لوله و اتصالات پی وی سی در بخش ساختمان + فهرست مورد تایید
نتایج دور سوم ارزیابی کیفی محصولات لوله و اتصالات پی وی سی در بخش ساختمان نشان دهنده رشد 11 درصدی تاییدشدگان در بخش لوله و 23 درصدی اتصالات است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از روابط عمومی انجمن تولید كنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، نتایج ارزیابی کیفی محصولات لوله و اتصالات پی وی سی در بخش ساختمان توسط انجمن اعلام شد. 

نتایج این ارزیابی ها که مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است هر 6 ماه یک بار توسط انجمن با جمع آوری نمونه ها از سطح بازار انجام می شود.

بر اساس این گزارش در این دور 99 نمونه از محصولات اعضای فعال انجمن لوله و اتصالات پی وی سی توسط از محل های عرضه در سطح کشور جمع آوری شد. که از این میان 79 محصول شامل 36 لوله و 43 مورد اتصالات در آزمایش های انجام شده مورد تایید قرار گرفت.

این میزان آمار در مقایسه با دور قبل، نشان دهنده 11 درصد رشد تاییدشدگان در بخش لوله و 23 درصد در اتصالات است.

لازم به ذکر است که نمونه های جمع آوری شده صرفا به اعضای فعال انجمن اختصاص دارد و شامل محصولات شرکت های معلق (4 میلیون بدهی حق عضویت) و غیر فعال (بیش از 6 میلیون بدهی حق عضویت)، نمی شود.

انجمن در راستای توسعه بازار، حفظ و صیانت از حقوق تولیدكنندگان و مصرف كنندگان این محصولات اقدام به نمونه برداری فراگیر از بازار محصولات مورد مصرف در بخش ساختمان از سراسر كشور و انجام آزمون های استاندارد و تحلیل نتایج به منظور كیفیت سنجی این محصولات در بازار کرده است.
 
 
تست های لازم از نمونه های جمع آوری شده توسط آزمایشگاه همکار مستقل استاندارد انجام شد.

  
تمامی نمونه ها در مرحله نخست تحت آزمون سنجش درصد فیلر قرار گرفتند و نمونه های حاوی فیلر بالاتر از حد استاندارد از گردونه آزمون ها خارج شده و به تولید كنندگان آنها اعلام شد.

 
سایر نمونه ها به مراحل بعدی انجام آزمون های كیفی در آزمایشگاه همكار استاندارد مستقل راه یافتند كه نتایج به شركت های مربوطه اعلام شد.

 
 نتایج این آزمون ها مانند دوره قبل به صورت لیست مورد تایید انجمن به سازمان هایی مانند نظام مهندسی كلیه استان های كشور، انجمن های انبوه سازان استان ها ، ادارات استاندارد و ... اعلام می شود.

 
برای مشاهده نتایج جدول های زیر را ملاحظه کنید:

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟