پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

انتخابات اتاق بازرگانی باطل شد؟
یک فعال اقتصادی و کاندیدای دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گفت: با شکایت شخصی علیه وزارت صمت، اتاق بازرگانی و شورای نظارت، دادگاه بدوی رای داده که انتخابات باطل است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از اعتماد، دهمین دوره از انتخابات اتاق بازرگانی فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشت، از تعویق در زمان انتخابات تا رد صلاحیت‌ها و ادعای برخی بی قانونی‌ها در آیین نامه که محل اختلاف جناحین اتاق شد. در انجام انتخابات نیز، اما و اگر‌هایی میان کاندیدا‌ها شکل گرفت، اما در نهایت اتاق تهران بصورت یکدست درآمد و یک لیست تمامی چهل صندلی را بدست آورد. اما حالا زمزمه‌های ابطال انتخابات به علت برخی بی قانونی‌ها شنیده می‌شود که در آینده نزدیک باید شاهد نظر دادگاه تجدیدنظر درباره این انتخابات باشیم که در صورت تایید رای بدوی، انتخابات دیگری انجام خواهد شد.

مسعود دانشمند، فعال اقتصادی و کاندیدای دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، درباره تحولات قضایی انتخابات این دوره اتاق بازرگانی گفت: در مورد اتفاقات اخیر در انتخابات اتاق بازرگانی، با شکایت  شخصی که من او را نمی‌شناسم علیه وزارت صمت، اتاق بازرگانی و شورای نظارت، دادگاه بدوی یک رای داده که انتخابات باطل است، اما هنوز تجدید نظر انجام نشده است، اگر تجدید نظر هم این رای را تایید کند و اتاق تمکین کند، آن وقت ظاهرا به دلیل ابطال برخی بند‌های آیین نامه، انتخابات باطل می‌شود.

بخش هایی از گفت و گوی دانشمند را در ادامه می خوانید:

  • فعلا سه روز از صدور حکم بدوی گذشته است و هفده روز باقیست تا تجدید نظر انجام شود.
  • پس از تایید نهایی دادگاه مبنی بر ابطال انتخابات اخیر اتاق بازرگانی، انتخابات دوباره برگزار می‌شود، چون اگر این کار را نکنند هرکدام از کسانیکه احساس زیان در این پرونده کرده اند، می‌توانند به دیوان عدالت اداری مراجعه کرده و شکایت کنند که اتاق از حکم قضایی تمکین نمی‌کند.
  • مشخص است چه اتفاقی می‌افتد، الان دست جناح بندی‌ها در اتاق رو شده است؛ اگر انتخابات مجدد صورت بگیرد یک شکل دیگر در ترکیب اتاق ایجاد می‌شود که کسی فکرش را نمی‌کرد.

ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟