سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

افزایش قیمت های اتیلن دی کلراید (EDC) معامله گران پی وی سی را امیدوار می کند
روند قیمت جهانی اتیلن دی کلراید (EDC) در فوریه 2023 ثابت بود و عوامل متعددی بر روند قیمت جهانی EDC تأثیر گذاشته اند، در حالی که آغاز تقاضای فصلی عامل اصلی محرک است. با این حال، سرعت افزایش قیمت به صورت منطقه ای متفاوت است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، در آسیا -اقیانوسیه، بازار بسیار چشمگیر بود. در هند و چین، قیمت EDC به ترتیب 4.5 درصد افزایش یافت و افزایش تقاضا برای این محصول در بازارهای هند و چین در این مدت مشاهده شد. علاوه بر این، قیمت خوراک اتیلن افزایش یافت که از روند افزایش قیمت نیز حمایت کرد.

در خاورمیانه، قیمت EDC با رشد مواجه شد. در عربستان سعودی، با افزایش قیمت خوراک اتیلن، قیمت این محصول 1.2 درصد افزایش یافت. همچنین این محصول شاهد افزایش تقاضا از سوی مصرف کنندگان داخلی و بین المللی بوده و عرضه ها نیز در این بازه زمانی خوب بوده است.

بازارهای اروپایی مشابه بازارهای آسیایی بود. قیمت EDC در این دوره شتاب گرفت. در آلمان، قیمت EDC با افزایش  بهای اتیلن و تقاضای صنایع پایین‌دستی پلی‌وینیل کلراید (PVC) 3.4 درصد افزایش یافت.

در آمریکای شمالی نیز قیمت EDC افزایش یافت. در ایالات متحده با افزایش قیمت خوراک اتیلن ، قیمت این محصول طی ماه فوریه 1.2 درصد افزایش یافت. تقاضای داخلی برای این کالا از صنایع خودروسازی، الکترونیک، مراقبت های بهداشتی و ساختمانی اوج گرفت، در حالی که عرضه در سراسر منطقه متعادل بود.

طبق مشاهدات ChemAnalyst، در این ماه( ماه مارس) انتظار می‌رود قیمت EDC در سطح جهانی رشد کند.

در چین، فعالیت های ساختمانی ممکن است شتاب خوبی پیدا کند و در هند نیز انتظار می رود سرعت آن افزایش یابد که ممکن است تقاضا برای این محصول را تحت تاثیر قرار دهد و منجر به رشد قیمت شود. علاوه بر این، انتظار می رود قیمت خوراک اتیلن و کاربید کلسیم بیشتر شده که ممکن است بر قیمت این محصولات نیز تأثیر بگذارد.

در عربستان سعودی، آلمان و ایالات متحده، قیمت این محصول ممکن است در این ماه روندی صعودی داشته باشد زیرا پیش بینی می شود قیمت اتیلن در این دوره رشد کند. علاوه بر این، تقاضا از صنایع پایین دستی PVC نیز ممکن است افزایش یابد و بر قیمت EDC تأثیر بگذارد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟