پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

پیشخوان خبر
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ 0 291

تابلو‌های ارزی سبز شد

برآیند ۲ عامل دلاری

برآیند ۲ عامل دلاری
برآیند عوامل دلاری در نخستین روز کاری منجر به سبز شدن تابلوی بنگاه‌های ارزی شد. روز گذشته در حالی که انتظارات تورمی موجود در میان جامعه تاثیرات افزایشی خود را بر معاملات می‌گذاشت، احتمالات کاهشی ناشی از سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران مطرح شد که تا حدودی جلوی افزایش نرخ‌های بیشتر در بازار روز گذشته را گرفت.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، عده‌ای از فعالان بازار ارز با مثبت خواندن سخنان رافائل گروسی پس از دیدار با مقامات کشور بر این باورند که احتمال دستیابی به توافق مشترک میان ایران و آژانس انرژی افزایش یافته و به همین علت روند روز‌های آینده بازار ارز را کاهشی می‌دانند. اما در نهایت نتیجه تقابل ۲ نیروی موجود در بازار به افزایش حدودا ۹۰۰ تومانی نرخ شاخص ارزی نسبت به قیمت روز‌های پایانی هفته گذشته منجر شد.

رشد قیمت ارز در بازار روز شنبه تنها مختص به معاملات آزاد و غیر‌رسمی نبود و قیمت اسکناس آمریکایی در معاملات رسمی نیز دچار نوسانات افزایشی شد. بر همین اساس نرخ هر برگ اسکناس دلار در معاملات بازار مبادله ارز و طلای کشور در ساعات پایانی روز گذشته با حدود ۱۷۰ تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه هفته گذشته به رقم ۴۴ هزار و ۸۱۶ تومان رسید.

شروع سبز هفته جدید

دیروز شنبه ۱۳ اسفند ماه روند نرخ ارز در معاملات رسمی و غیر‌رسمی بازار ارز تهران افزایشی بود. در حالی که هر برگ از این اسکناس آمریکایی در معاملات غیر‌رسمی روز پنج‌شنبه گذشته در کانال قیمتی ۵۳ هزار تومانی معامله می‌شد نرخ این ارز در معاملات پایانی روز گذشته کانال ۵۴ هزار تومانی رسید.

روز گذشته نرخ ارز مذکور در معاملات رسمی نیز افزایشی بود و با حدود ۱۷۰ تومان رشد نسبت به نرخ روز‌های پایانی هفته گذشته در پله نهم کانال ۴۴ هزار تومانی معامله شد.

به عقیده برخی از کارشناسان ارزی روند روز گذشته بازار ماحصل تقابل ۲ جبهه متفاوت از انتظارات است. در یک طرف از این تقابل معامله‌گران افزایشی با انتظارات تورمی خود درصدد بالا بردن نرخ ارز هستند که با اشاره به نرخ تورم رسمی کشور بر این‌باورند آینده نرخ ارز افزایشی خواهد بود.

اما در طرف دیگر برخی از فعالان بازار با اشاره به سفر اخیر رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی به تهران و دیدار این مقام اروپایی با سران کشور از جمله رئیس‌جمهور، بر این باورند که احتمال دستیابی به توافقی مشترک میان سازمان انرژی اتمی کشور و آژانس افزایش یافته که این توافق می‌تواند زمینه‌ساز بازگشت طرفین برجام بر سر میز مذاکره باشد. در نتیجه با مثبت خواندن این سفر آینده نرخ ارز در بازار تهران را کاهشی می‌دانند.

روز گذشته همزمان با افزایش نرخ دلار در معاملات آزاد، نرخ سکه طلا نیز دچار نوسانات افزایشی شد و هر قطعه سکه ضرب امامی در واپسین معاملات روز شنبه با حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه ۱۱ اسفند به رقم ۳۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟