پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

پیشخوان خبر
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ 0 475

سکه در پله سوم کانال ۲۹ ایستاد

نگاه دلار به ‌میهمان تهران

نگاه دلار به ‌میهمان تهران
نرخ شاخص ارزی در روز‌های پایانی هفته گذشته دچار افزایش قیمت شد و در میانه‌های نیمه دوم کانال ۵۳ هزار تومانی به کار خود پایان داد. این در حالی است که در ساعات عصرگاهی روز جمعه ۱۲ اسفند ماه رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، جهت دیدار با سران کشور وارد ایران شد و به عقیده فعالان بازار اخبار منتشر شده از این سفر می‌تواند تاثیراتی بر معاملات ارزی هفته آینده داشته باشد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، روز پنج‌شنبه روند نرخ دلار در معاملات رسمی نیز افزایشی بود. هر برگ دلار مرکز مبادله در ساعات پایانی معاملات روز پنج‌شنبه با حدود ۸۳۱ تومان افزایش نسبت به نرخ روز چهارشنبه به رقم ۴۴ هزار و ۶۴۶ تومان رسید.

البته شنیده‌ها از هسته مرکزی بازار ارز تهران حاکی از آن است که به‌دلیل ایجاد برخی انتظارات مثبت در میان فعالان بازار، از صف خریداران ارز کاسته شده و برخی معامله‌گران تا انتشار اخبار جدید از خرید و فروش سر باز می‌زنند. با افزایشی شدن نرخ دلار آزاد، قیمت سکه طلا نیز دچار رشد قیمت شد و در پله سوم کانال ۲۹ میلیون تومانی به فعالیت خود پایان داد.

پنج‌شنبه روز سبز تابلو‌های ارزی

در روز‌های پایانی هفته گذشته فعالان بازار ارز تهران شاهد رشد نرخ ارز در معاملات رسمی و غیررسمی بودند.

در حالی که در روز‌های میانی هفته گذشته موج کاهشی جدید نرخ ارز آغاز شده و نرخ دلار غیر‌رسمی از قله تاریخی خود با کاهش قیمت چشمگیر به کانال‌های ۵۳ و ۵۴ هزار تومانی بازگشته بود، روز پنج‌شنبه بخشی از این کاهش قیمت جبران شد و هر برگ از این اسکناس آمریکایی با حدود ۷۰۰ تومان رشد نسبت به نرخ روز چهارشنبه به رقم ۵۳ هزار و۷۰۰ تومان رسید.

روند قیمت ارز مذکور در معاملات مرکز مبادله ارزی کشور نیز در روز پنج‌شنبه افزایشی بود و با اختلاف قیمت ۸۳۱ تومانی نسبت به نرخ روز چهارشنبه معامله شد.

شنیده‌ها از هسته مرکزی بازار از تهران حاکی از آن است که پس از قطعی شدن سفر مدیرکل آژانس انرژی اتمی برخی از معامله‌گران از حجم معاملات خود کاسته و تا زمان انتشار اخبار این سفر اقدام به معامله نمی‌کنند.

ایست برادران کوچک در زمان رشد طرح جدید

در روز‌های پایانی هفته گذشته همزمان با رشد نرخ دلار غیر رسمی، قیمت سکه طلا طرح جدید نیز افزایش یافت و با حدود ۲۱۰هزار تومان تغییر نسبت به نرخ روز چهارشنبه به رقم ۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. این در حالی است که قیمت قطعات کوچک‌تر خانواده سکه در این روز تغییر چشمگیری نداشته و در ارقام روز چهارشنبه یعنی ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای نیم سکه و ۱۰ میلیون تومان برای ربع سکه به فعالیت خود پایان بخشیدند.

گفتنی است که نرخ حباب هر قطعه سکه طلا طرح جدید‌ که اختلاف میان ارزش ذاتی و بهای معامله شده آن در بازار را به نمایش می‌گذارد نیز در روز پنج‌شنبه‌ حدود ۵ میلیون و ۳۰۰هزار تومان‌ محاسبه شد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟