سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

شناسایی فعالان اقتصادی خوش‌حساب در سامانه «تراز » /تخفیف‌های گمرکی؛ پاداش منتشرکنندگان گزارش‌های شفافیت
وزارت اقتصاد امروز دوشنبه سوم بهمن‌ماه از سامانه «تراز» رونمایی کرد. در سامانه تراز قرار است فعالان اقتصادی خوش‌حساب شناسایی شوند. احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و امور دارایی این سامانه را به‌عنوان حمایت و تشویق از شرکت‌های خوش حساب و خوشنام بخش خصوصی معرفی کرده است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از راه پرداخت، نام سامانه تراز توسط وزارت اقتصاد برای این طرح انتخاب و گفته شده قرار است با این سامانه شرکت‌های فعال بخش خصوصی که در تزار تجاری ایران با معیار‌های مختلفی، چون مالیات، نظام بانکی، واردات، صادرات، سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی اصطلاحا خوش حساب هستند، شناسایی و به آنها خدمات ویژه در همه بخش‌های یاد شده، ارائه شود.

خاندوزی در آیین تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران گفت:« برای شناسایی فعالان پیشتاز اقتصاد ایران ۵۰ میلیون قلم اطلاعاتی ۵۰۰ هزار شرکت به کمک وزارت صنعت در سامانه تراز بررسی شد.»

به گفته وزیر اقتصاد، از امروز دفتر پیگیری ویژه در وزارت اقتصاد ایجاد می‌شود که همه شرکت‌ها از خدمات دفتر ویژه برخوردار شوند.

خاندوزی ادامه داد:«در سال‌های گذشته نظام پاداش و جزا به نفع تولیدکنندگان نبود، بلکه بیشتر سمت افرادی بود که در عرصه فعالیت غیررسمی و حتی محل کسب و کار ثبات اقتصادی بوده‌اند. پاداش بیشتر باید متوجه تولیدکنندگان باشد و هر چقدر تولیدکننده قانونمندتر باشد باید بیشتر قدر دانست.»


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟