جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 1 بهمن 1401/ شماره 686
عناوین خبری امروز: ادامه رُشد قیمت های جهانی, ثبات نیما ادامه دارد, دلار باز هم کانال 44 هزار را فتح کرد

ادامه رُشد قیمت های جهانی
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 20 ژانویه 2023، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، قیمت ها، روندی افزایشی داشت. گروه  های پت بطری، سنگین بادی و پ پ ها بیشترین افزایش را نسبت به سایر گروه ها، تجربه کردند. در نشریه آیسیس نیز قیمت ها عمدتا افزایشی و بدون تغییر بود. پ پ ها در نشریه آیسیس نیز رکورد بیشترین افزایش را ثبت کردند.

ثبات نیما ادامه دارد
امروز، دهمین روزی است که نیما همچنان ثابت است؛ آن هم در روزهایی که دلار به بالای مرز 44 هزار تومان رسیده. میانگین هفتگی دلار نیمایی همچنان 28 هزار و 371 تومان و میانگین روزانه در محدوده 28 هزار و 300 تومان، بدون تغییر است. قیمت های پایه‌ی فردا بعد از یک هفته توقف، در حالی اعلام می شود که جهانی‌ها عمدتا روندی افزایشی دارند و دلار نیمایی تا به به امروز تغییری نداشته است. 

دلار باز هم کانال 44 هزار را فتح کرد

دلار که بازار هفته گذشته را با قیمت 43 هزار و 80 تومان به پایان رسانده بود، بعد از اخبار تحریم سپاه توسط اتحادیه اروپا، امروز را با صعود به کانال 44 هزار تومان آغاز کرد. دلار آزاد تا ساعت 15، با 1,790 تومان رشد نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته، 44 هزار و 870 تومان پیشنهاد می‌شد. دلار در صرافی ملی بر خلاف دلار آزاد، روز آرامی داشت. امروز دلار صرافی، جمعا با 184 تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ هفته گذشته، 39 هزار و 307 تومان قیمتگذاری شد. نرخ دلار در بازار متشکل ارزی نیز، 38 هزار و 948 تومان بود.


غافلگیری بازار با دلار 44 هزار تومانی

قیمت های بازار متاثر از رُشد دلار، امروز روندی صعودی داشتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، همه کالاها روندی افزایشی داشتند. سنگین بادی، سنگین فیلم، سبک فیلم بیشترین روند صعودی را داشتند و بین 500 تا 2000 تومان رُشد را تجربه کردند. در گروه پ پ های نساجی نیز شاهد رُشد یکپارچه قیمت ها بودیم و قیمت ها بین 1000 تا 2000 هزار تومان افزایش را ثبت کردند. در گروه پ پ های شیمیایی نیز کالاها بین 1000 تا 3000 تومان افزایش قیمت داشتند و رکوردار بیشترین افزایش قیمت های امروز بودند. گروه پی وی سی نیز به رغم عرضه های بالا در هفته های گذشته، تا 2000 تومان بالاتر از هفته گذشته پیشنهاد ‌شدند.

پایان هفته برنت با صعود به 87 دلار
برنت که معاملات هفته گذشته را با 84 دلار آغاز کرده بود با روند افزایشی، بازار جمعه را با صعود به 87 دلار به پایان رساند.

شروع هفته‌ی بورس تهران با 31 هزار واحد کاهش
بعد از صعود 37 هزار و 72 واحدی بازار سرمایه در هفته گذشته، بورس تهران امروز و هفته جدید را نزولی آغاز کرد و شاخص کل در پایان معاملات با ریزش 31 هزار و 566 واحدی، به 1 میلیون و 657 هزار واحد رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟