شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

خسارت برق و گاز به شهرک‌های صنعتی
معاون وزیر صمت گفت: قطع مستمر برق و گاز علاوه بر تعطیلی صنایع، موجب از کار افتادن تاسیسات آب‌رسانی به شهرک‌‌‌های صنعتی و خرابی ایستگاه‌‌‌های پمپاژ و تصفیه‌خانه‌‌‌های فاضلاب خواهد شد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از مهر، به نقل از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌‌‌های صنعتی ایران، علی رسولیان اظهار کرد: صنعت و تولید در ایجاد اشتغال و معیشت مردم نقش اساسی دارد و باید تلاش شود با مدیریت مصرف در سایر بخش‌‌‌ها و البته با حفظ تامین گاز و برق منازل مسکونی، فعالیت‌‌‌های تولیدی در بخش صنعت تداوم داشته باشد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌‌‌های صنعتی ایران افزود: صنایع به‌‌‌صورت کلی سهم پایینی در مصرف آب، برق و گاز دارند و سهم مصرف آنها نسبت به حجم فعالیتشان در مقایسه با دیگر بخش‌‌‌ها ناچیز است.

وی همچنین با اشاره نقش موثر صنعت و تولید در ایجاد اشتغال و معیشت مردم اضافه کرد: باید با هم‌افزایی و همراهی همه دستگاه‌‌‌ها و مردم کمک کنیم تا صنایع کمترین آسیب را از کمبودهای برق و گاز ببینند.

معاون وزیر صمت گفت: باید تلاش شود با حداکثر صرفه‌جویی و مدیریت مصرف در سایر بخش‌‌‌ها و البته با حفظ تامین گاز و برق منازل مسکونی، فعالیت‌‌‌های تولیدی در بخش صنعت تداوم داشته باشد.

رسولیان افزود: قطع گاز و برق به‌‌‌صورت مستمر و خارج از برنامه و هماهنگی لازم، علاوه بر تعطیلی واحدهای صنعتی و ایجاد خسارت برای واحدها، موجب از کار افتادن تاسیسات آب‌رسانی به شهرک‌‌‌ها و نواحی صنعتی و خرابی ایستگاه‌‌‌های پمپاژ و تصفیه‌خانه‌‌‌های فاضلاب خواهد شد.

وی گفت: در این راستا از وزارتخانه‌‌‌های نیرو و نفت بار دیگر می‌‌‌خواهیم که هرگونه قطعی برق و گاز با هماهنگی و از پیش تعیین‌شده باشد تا صنایع بتوانند برای تولید خود برنامه‌ریزی کنند.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟