چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

سکوی نرم افزاری «مالیات من» رونمایی شد
سکوی نرم افزاری «مالیات من» با حضور رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور رونمایی شد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایرنا، سکوی نرم افزاری مالیات من این امکان را به مودیان و کاربران می‌دهد تا علاوه بر دریافت محتواهای خبری و آموزشی بروز و مورد نیاز خود از طریق این نرم افزار قادر به مشاهده سوابق مالیاتی خود باشند و در گام‌های بعدی نیز بتوانند تراکنش‌ها و عملیات مالیاتی مثل دریافت برگ ابلاغ، آگاهی از بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های صادره، آگاهی از موعد انجام تکالیف قانونی و سایر اقدامات تعاملی مورد نیاز را به راحتی در تلفن همراه خود انجام دهند.

مودیان مالیاتی با استفاده از این نرم افزار می‌توانند اظهارنامه خود را تکمیل کنند، مالیات‌هایی که تاکنون پرداخت کرده‌اند مانند پرداخت مالیات خانه‌های لوکس و یا سایر امور مالیاتی را مشاهده کنند.

داود منظور رییس کل سازمان مالیاتی کشور در مراسم رونمایی از این نرم افزار مالیاتی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سکوی نرم افزاری جامع تلفن همراه «مالیات من» به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و مودیان مالیاتی در یک محیط تعاملی و دوسویه توسط کارکنان سازمان امور مالیاتی طراحی و امروز رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های تحولی سازمان جهت تحقق سیاست‌های دولت مردمی در خدمت رسانی بیشتر به مردم، گفت: هدف از این اقدام تسهیل و تسریع امور مالیات ستانی و کسب رضایت صاحبان کسب و کار در چارچوب راهبرد تکریم ارباب رجوع است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی این اقدام را در راستای توسعه خدمات الکترونیکی مالیاتی دانست و تأکید کرد: تلاش بر این است که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تمامی امور مالیاتی از جمله خدمات پنجره واحد الکترونیک مالیاتی در همین نرم افزار و در تلفن همراه شهروندان ارائه شود تا مراجعات حضوری مودیان به حداقل ممکن برسد.

وی تصریح کرد: این نرم افزار از طریق کافه بازار و دیگر بسترهای نرم افزاری قابل دریافت است و مودیان مالیاتی و شهروندان گرامی با نصب آن، علاوه بر دریافت محتواهای خبری و آموزشی مالیاتی از طریق این اپلیکیشن قادر به استفاده از کانال‌ها و گروه‌های فضای مجازی نیز هستند.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟