جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 24 دی 1401/ شماره 682
عناوین خبری امروز: دومین هفته افزایشی قیمت های جهانی, انجماد نیما, آرامش دلار در آغاز هفته

دومین هفته افزایشی قیمت های جهانی
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 6 ژانویه 2023، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، عمده قیمت ها، روندی افزایشی داشتند. سبک فیلم، سنگین فیلم و پ پ ها بیشترین افزایش را نسبت به هفته گذشته ثبت کردند. در نشریه آیسیس نیز قیمت ها بدون تغییر یا افزایش بودند. سنگین فیلم و سنگین تزریقی بیشترین افزایش را نسبت به بقیه گروه ها تجربه کردند.

انجماد نیما
امروز، پنجمین روزی است که قیمت نیما، ثابت ماند. میانگین هفتگی دلار نیمایی همچنان 28 هزار و 371 تومان است. میانگین روزانه هم در محدوده 28 هزار و 300 تومان، بدون تغییر است. پس قیمت های پایه، از ناحیه نیما هیچ تغییری نخواهد داشت و قیمت های فردا، برآیند تغییرات جهانی ها و یا مداخله دفتر توسعه، خواهد بود.

آرامش دلار در آغاز هفته

دلار که بازار هفته گذشته را با قیمت 40 هزار و 930 تومان به پایان رسانده بود، هفته جدید را با 40 هزار و 950 تومان آغاز کرد. در بازار امروز، دلار آزاد شاهد نوسان مهمی نبود و در نهایت تا ساعت 14، با قیمت 40 هزار و 880 تومان پیشنهاد می‌شد. دلار در صرافی ملی نیز امروز جمعا با 196 تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ هفته گذشته، 39 هزار و 321 تومان قیمتگذاری شد. نرخ دلار در بازار متشکل ارزی نیز، امروز 38 هزار و 914 تومان است.


جزر و مد قیمت‌های بازار

قیمت های امروز بازار مواد پتروشیمی، ترکیبی از افزایش و کاهش بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین بادی، سنگین فیلم و سبک فیلم بیشترین افزایش را داشتند و بین 300 تا 900 تومان رُشد را ثبت کردند. در مقابل گروه پ پ های نساجی در دسته mfi بالاها تا 300 تومان ریزش داشت و در mfi پایین ها، شاهد افزایش 200 تا 800  تومانی قیمت ها بودیم. گروه پ پ های شیمیایی نیز بین 1500 تومان کاهش تا 2000 تومان افزایش در برخی کالاها ثبت شد. پی وی سی ها نیز از 1000 تومان تا 1500 تومان، پایین تر از قیمت هفته گذشته پیشنهاد ‌شدند و غیرمستقیم، سیگنال کاهش رقابت های دوشنبه را دادند.

پایان هفته برنت با صعود به 85 دلار
برنت که معاملات هفته گذشته را با 79 دلار آغاز کرده بود، این هفته را با رشدِ روز به روز پیش برد و در نهایت بازار را، روز جمعه با صعود به 85 دلار به پایان رساند.

افت 8 هزار واحدی بورس تهران
بعد از صعود 72 هزار و 976 واحدی بازار سرمایه در هفته گذشته، بورس تهران امروز و هفته جدید را نزولی آغاز کرد و شاخص کل در پایان معاملات با 8 هزار و 365 واحد افت، به 1 میلیون و 643 هزار واحد رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟