سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

تعمیرات اساسی عظیم‌ترین سیستم انتقال آب خنک‌کننده تجهیزات در صنایع کشور
رئیس مجتمع مبین انرژی خلیج‌فارس گفت: برای نخستین بار از زمان احداث شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس، تعمیرات اساسی عظیم‌ترین سیستم انتقال آب خنک‌کننده تجهیزات در صنایع کشور، ازسوی نیروهای متخصص شرکت مبین انرژی خلیج فارس انجام شد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از نیپنا، به نقل از گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سعید علمداری اظهار کرد: انجام این تعمیرات به‌دلیل استفاده همزمان چند شرکت از خط انتقال آب کولینگ دارای اهمیت ویژه‌ای بود بنابراین هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های سرویس‌گیرنده و سطوح مختلف مدیریتی و مراجع ذیربط انجام شد.

وی ادامه داد: با این تدبیر، نه تنها از توقف تولید ناگهانی این شرکت‌ها و تبعات محیط زیستی جلوگیری شد که با انجام اقدام‌های ابتکاری مانند تأمین آب مورد نیاز شرکت‌های پتروشیمی جم، نوری و واحد ASU از مسیرهای دیگر، این شرکت‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیاتی شدند.

به گفته رئیس مجتمع مبین انرژی خلیج فارس، همزمان با تعمیرات اساسی یادشده که پس از گذشت ۱۷ سال از راه‌اندازی شرکت مبین انجام شد، تعدادی از شیرهای صنعتی که دارای سایزهای منحصر به‌فرد از قطر ۱.۵ تا ۳ بوده نیز تعویض و کلکتور مشترک تأمین آب دریا این مجتمع‌های پتروشیمیایی نیز به قطر ۶ متر  بازرسی و تعمیر شد.

علمداری یادآوری کرد: برنامه بازرسی و انجام تعمیرات بخش خطوط آب دریا مشترک، مدت‌ها بود که در دستور کار مبین انرژی خلیج فارس، قرار داشت اما با توجه به برنامه تولید و تعمیرات دوره‌ای و نگهداری شرکت‌های سرویس گیرنده تاکنون محقق نشده بود و بخش اساسی از این تعمیرات در خلال اقدام‌های کنونی مبین درحال انجام است.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟