پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

پیشخوان خبر
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ 0 348

قیمت سکه طلا درجا زد

اخبار نیویورک زیر ذره‌بین دلار

اخبار نیویورک زیر ذره‌بین دلار
روز گذشته مجددا نرخ شاخص ارزی به پله هفتم کانال 31 بازگشت. با شروع معاملات دلاری در روز سه‌شنبه روند نرخ ارز افزایشی بود و قیمت هر برگ اسکناس دلار آمریکا با حدود 140 تومان افزایش به رقم 31 هزار و 620 تومان رسید.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، به عقیده بسیاری از تحلیل‌گران بازار ارز کریدور جدید نوسان نرخ شاخص ارزی کانال قیمتی 31 هزار تومانی است و در نتیجه تا زمان انتشار خبر جدید جریان‌ساز، احتمال خروج نرخ این ارز از سطوح قیمتی کانال مذکور کم است.

در این میان روز گذشته نیز علی باقری‌کنی، مذاکره‌کننده ارشد دولت در نشست‌های هسته‌ای برجام در حاشیه نشست عمومی مجمع سازمان ملل، با انریکه مورا، مسوول هماهنگی این نشست‌ها دیدار کرد که به عقیده تحلیل‌گران‌، در صورت نشت خبر از این‌گونه دیدار‌ها احتمال مشاهده تحرکات جدید در نرخ ارز وجود دارد.

در این میان روز گذشته با وجود حرکت افزایشی دو پله‌ای نرخ دلار آزاد، قیمت سکه طلا از خود چسبندگی قیمت نشان داده و در همان نرخ روز دوشنبه یعنی 14 میلیون و 280 هزار تومان به کار خود پایان داد.

دیروز سه‌شنبه 29 شهریور ماه روند نرخ ارز در معاملات بازار تهران افزایشی بود. نرخ هر برگ از این اسکناس آمریکایی در نخستین معاملات روز گذشته با حدود 170 تومان افزایش نسبت به نرخ روز دوشنبه فعالیت خود را در رقم 31 هزار و 650 تومان آغاز کرد. در ادامه روز بخش اندکی از این افزایش قیمت جبران شد و در نهایت قیمت دلار در رقم 31 هزار و 620 تومان به کار خود پایان داد.

از روز‌های میانی شهریور ماه و در جریان انتشار سیگنال‌های منفی در زمینه توافق هسته‌ای نرخ ارز در معاملات غیر‌رسمی دچار تحرکات افزایشی شد. در همین راستا قیمت هر برگ اسکناس دلار با خروج از کانال قیمتی 29‌هزار تومانی به سطوح قیمتی کانال 31 هزار تومانی رسید.

با این حال در روز‌های گذشته و پس از برخورد نرخ این ارز به پله‌های هفتم و هشتم کانال 31 روند افزایشی متوقف شد و سطوح قیمتی این کانال به عنوان کریدور جدید دلار شناسایی شد. در این میان کارشناسان دو عامل متفاوت را تحت عنوان سرعت‌گیر نرخ ارز می‌دانند.

به عقیده برخی از این افراد کاهش توان اخبار منفی در زمینه افزایش نرخ ارز و پایین آمدن دست افزایشی‌های بازار عامل مهم توقف دلار در کانال 31 هزار تومانی است. اما در سوی دیگر عده‌ای از تحلیل‌گران بر این باورند که روند افزایشی دلار پس از مواجهه با نشست مجمع عمومی سازمان ملل و سفر رئیس‌جمهور به آمریکا جهت شرکت در این نشست‌ها متوقف شده است.

به عقیده این افراد احتمال برگزاری نشست‌هایی در زمینه قرارداد برجام در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل وجود دارد در نتیجه دلار تا زمان انتشار خبر جدیدی در این زمینه در کانال 31 به فعالیت خود ادامه خواهد داد. روز گذشته معاملات بازار سکه و طلای تهران همراه با آرامش بود و قیمت سکه طلا طرح جدید در رقم 14 میلیون و 280 هزار تومان به کار خود پایان داد.
 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟