جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

شناسایی مشتریان در ایران پلاست
مدیر عامل شرکت همکاری های صنعتی امین فناوران پردیس بیان کرد: هدف از شرکت در ایران پلاست افزایش فروش در کنار برندسازی است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ستاد خبری ایران پلاست، «سعید محمدی» مدیر عامل شرکت همکاری های صنعتی امین فناوران پردیس در خصوص نمایشگاه ایران پلاست گفت: امسال سومین دوره است که در نمایشگاه ایران پلاست حضور داریم.

وی افزود: به واسطه اینکه فعالیتمان در حوزه بازاریابی محصولات صنعتی است حضور در نمایشگاه ایران پلاست فرصت خوبی بود برای اینکه مشتریان خطوط تولید حوزه پلیمر و پلاستیک را شناسایی و به آنها سرویس ارائه دهیم.

مدیر عامل شرکت همکاری های صنعتی امین فناوران پردیس تاکید کرد: سالهای اولیه فعالیتمان در ایران پلاست بیشتر دنبال برند سازی بودیم که تا حدودی موفقیت آمیز بود تا حدی برندمان در حوزه پلاستیک پلیمر به جامعه هدف شناسانده شد و ما امسال با افزایش سبد محصولاتمان سعی داریم علاوه بر برندسازی فروش مان را هم افزایش دهیم.

وی در خصوص محصولات ارایه شده این شرکت در نمایشگاه ایران پلاست افزود: اولین محصولمان سامانه خرید و فروش ماشین آلات صنعتی است دومین محصولمان خدمت مشاوره مالی و فنی تخصصی به متقاضیان خرید ماشین آلات صنعتی است.

محمدی در خصوص ارتباط شرکت با بازرگانان خارجی اظهار کرد: به واسطه اینکه یک شریک استراتژیک داریم که در حوزه صادرات ماشین آلات صنعتی فعالیت می کند خودمان در این حوزه ورود نمی کنیم .

مدیر عامل شرکت همکاری های صنعتی امین فناوران پردیس خاطر نشان کرد: تفکیک گروه های کالایی که در نمایشگاه وجود دارد به مراجعه کنندگان کمک می کند تا بدانند دنبال چه چیزی هستند. نشست های که در طول نمایشگاه برگزار می شود فرصت خوبی است تا شرکت ها محصولات خود را معرفی کنند.

شرکت همکاری های صنعتی امین فناوران پردیس در سالن   38Aغرفه ۳۰۲۱ در نمایشگاه ایران پلاست حضور دارد.

شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست از 30 شهریور تا 2 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟