چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

تقویت جنبه بین‌المللی ایران پلاست با پتانسیل پتروشیمی
مدیرعامل گروه راینه گفت: باید از پتانسیل پتروشیمی‌ها برای تقویت جنبه بین‌المللی نمایشگاه ایران پلاست استفاده شود.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ستاد خبری ایران پلاست، «سید مهرداد جعفری» مدیرعامل گروه راینه بیان کرد: در نمایشگاه پیش رو گزارشی از عملکرد گذشته و برنامه های آتی گروه راینه را ارائه می‌دهیم. فاصله زمانی نمایشگاه شانزدهم با نمایشگاه پانزدهم هشت ماه است و از سوی دیگر زمان برگزاری نمایشگاه پیش‌رو بین تعطیلات و ایام خاص است، نمی توان پیش بینی دقیقی از میزان استقبال آن کرد.

وی افزود: با این حال امیدواریم با توجه به تحولات و امیدواری های جهانی و داخلی ایجاد شده در حوزه پتروشیمی و صنایع پایین دستی و همچنین دستاوردهای سال‌های اخیر، این دوره نمایشگاه نمره بسیار عالی از ذینفعان و مخاطبان خود دریافت کند.

جعفری در خصوص تجربه‌های پیشین از ایران پلاست عنوان کرد: ما در گروه راینه چندین دوره است که در نمایشگاه ایران پلاست حضور داریم، قطعا تجربه مثبت سال های قبل به ما انگیزه حضور به عنوان اسپانسر ویژه این دوره نمایشگاه را داده است، جا دارد از مسئولان محترم به خصوص عوامل برگزار کننده این رویداد تشکر کنم.

مدیرعامل گروه راینه برای برقراری هر چه بهتر ایران پلاست اظهار کرد: باید استفاده بهتری از پتانسیل پتروشیمی ها برای تقویت جنبه بین المللی این نمایشگاه شود، نتیجه این کار بر دستاوردهای مربوط به این حوزه نیز نمایان می‌شود. همچنین این نمایشگاه باید موضوعات توسعه پایدار و مسائل زیست محیطی مانند تولید پلیمرهای سبز را در اولویت قرار دهد چرا که گرمایش جهانی تولید پلیمرها از منابع نفت و گاز را در آینده با چالش های بسیاری روبرو خواهد کرد.

وی افزود: بازیافت پلیمرها، صنایع و تجهیزات مرتبط با آن در ادامه رویکرد تقویت نگاه توسعه پایدار نیز باید جدی گرفته شود. تمرکز بیشتر بر تکمیل زنجیره ارزش و تأمین کارآمد خوراک مورد نیاز بخش های پایینی و تقویت نگاه نوآورانه و دانش پایه در تمامی مراحل و فرآیند برگزاری این رویداد از جمله دیگر نکاتی است که می‌تواند به بهبود ایران پلاست کمک شایانی کند.

جعفری بیان کرد: گروه راینه در زمینه های تجارت و تأمین مواد شیمیایی و تجهیزات تخصصی و همچنین پیشبرد و تکوین پروژه فعال است و به عنوان یک شرکت خصوصی مستقل در بیش از دو دهه فعالیت خود مواد شیمیایی حیاتی مورد نیاز صنایع نفت گاز پتروشیمی و معدن را  در هر شرایطی و با رفع تمام موانع و چالش ها به موقع تحویل داده است. ما تا به حال تجربه تامین بیش از 100 نوع ماده شیمیایی و تجهیزات تخصصی از برندهای معتبر بین المللی را تجربه کرده ایم. تجارت و عرضه محصولات ساخت ایران شامل محصولات دارای لایسنس های محصولات تولید شده با دانش بومی در بازارهای بین المللی دستاورد دیگر گروه راینه است که در این نمایشگاه گزارشی از عملکرد گذشته و برنامه های آتی خود را ارائه خواهیم داد.

شانزدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست از 30 شهریور تا 2 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟