شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

شرکت ها باید هدف خود از حضور در ایران پلاست را مشخص کنند
رئیس هیئت مدیره شرکت جهان کیمیا آراد گفت: شرکت‌کنندگان باید سیاست‌های کلی و هدف خود را در سطح ملی و شرکتی مشخص کنند. بدین ترتیب بازدیدکنندگان نیز هدفمندتر از نمایشگاه بازدید می‌کنند.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، «بهزاد کرمی» رئیس هیئت مدیره شرکت جهان کیمیا آراد بیان کرد: دومین دوره‌ ای است که در نمایشگاه ایران پلاست حضور پیدا می‌کنیم. این رویداد همواره تجربه خوبی برای ما بوده و باعث جذب مشتریان داخلی و خارجی شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این شرکت به اهداف از پیش تعیین شده خود رسیده یا خیر، گفت: هدف ما شناسایی بهتر بازار صادراتی و ارتباط با تأمین‌کنندگان بود که به هر دو این موارد رسیده‌ایم. 

کرمی عنوان کرد: ارتباط با تأمین‌کنندگان خارج از نمایشگاه کار دشواری است، ایران پلاست فرصتی فراهم می‌کند تا دیدارهای حضور برقرار شود  و مشکلات حوزه را با آنها در میان گذاشت.

رئیس هیئت مدیر شرکت جهان کیمیا آراد اظهار کرد: یک سری محصولات تولیدی در حوزه مواد اولیه شیمیایی داریم و یک سری از محصولات مورد نیاز را وارد می‌کنیم. در نمایشگاه امسال دو محصول جدید عرضه می‌کنیم که تولید آنها باید از طریق سفارش‌گیری انجام شود. 

وی برای بهبود هر چه بهتر نمایشگاه ایران پلاست گفت: در این رویداد هدفمندی بسیار مهم است و این امر باید در نحوه برگزاری نیز دیده شود. شرکت‌کنندگان باید سیاست‌های کلی و هدف خود را در سطح ملی و شرکتی مشخص کنند. بدین ترتیب بازدیدکنندگان نیز هدفمندتر از نمایشگاه بازدید می‌کنند. وقتی اهداف مشخص شود، شرکت‌ها نیز می‌توانند بهتر مارکتینگ کنند.

کرمی افزود: حجم تولید پتروشیمی بسیار بالاست اما بازار دستشان نیست. در واقع بازار آنها را اداره می‌کند به جای آن که آنها بازار را اداره کنند. در این حوزه قیمت‌ها باید به روز گرفته شوند بنابراین قرارداد طولانی بستن عملا غیرممکن است. این امر زنجیره ارزش و تأمین مواد اولیه را دچار چالش می‌کند.

غرفه شرکت جهان کیمیا آراد در سالن 38 نمایشگاه مستقر است.

شانزدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست از 30 شهریور تا 2 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های ایران پلاست برگزار می‌شود.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟