جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

جذب مشتری تخصصی با حضور در نمایشگاه تخصصی
مدیر اجرایی شرکت آرتا پاپیروس ساینا گفت: شرکت‌ها برای نشان دادن محصولات جدید و خط تولیدهای به روز رسانی شده در رویداد ایران پلاست حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ستاد خبری ایران پلاست، فاطمه نبی گل مدیر اجرایی شرکت آرتا پاپیروس ساینا بیان کرد: اولین دوره‌ای است که در نمایشگاه ایران پلاست شرکت می‌کنیم، سال گذشته نیز قصد حضور داشتیم اما به دلیل مشکلات موجود در جانمایی موفق به گرفتن فضای مناسب نشدیم. 

وی افزود: هدف اصلی از حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی بهتر شناخته شدن و مطرح شدن برند شرکت است. این امر تنها محدود به شرکت‌های جدید نمی‌شود و شرکت‌های قدیمی نیز برای نشان دادن محصولات جدید و خط تولیدهای به روز رسانی شده در این رویدادها حضور پیدا می‌کنند. شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی به ما اجازه می‌دهد با مشتریان تخصصی ارتباط بگیریم.

نبی گل عنوان کرد: شرکت ما در حوزه تولید منسوجات نبافته فعالیت می‌‌کند و به عراق و ترکیه نیز صادرات دارد. در نمایشگاه امسال چهار محصول جدید عرضه می‌کنیم که منسوجاتی با عرض 3 متر و برش اولتراسونیک هستند.

در نمایشگاه امسال علاوه بر محصولات گذشته که منسوجات نبافته اسپان باند چاپدار و ساده هیدروفیلیک و هیدروفوبیک که با گرماژ ۸ تا ۲۰۰ گرم و عرض از ۵ سانتی متر تا ۳۳۰ سانتی متر بود، از محصول جدید مجموعه آرتا پاپیروس ساینا که اسپان باند اولتراسونیک با ۴ طرح دوخت و تا عرض ۳۰۰ سانتی متر است نیز رونمایی می شود.

مدیر اجرایی شرکت آرتا پاپیروس ساینا برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه ایران پلاست بیان کرد: زمان جانمایی و برگزاری این رویداد، به هم نزدیک بوده و فرصت برای غرفه‌سازی و آماده‌سازی شرکت‌ها اندک است.

شانزدهمین دوره از نمایشگاه ایران پلاست از 30 شهریور ماه تا 2 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌‎المللی تهران برگزار می‌شود.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟