جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

پتروشیمی مهر: هر گونه اخبار ورشکستگی، تعطیلی و اختلاس تکذیب می شود
در پی انتشار اخبار روزهای اخیر در مورد فساد مالی در پتروشیمی مهر، این مجتمع شب گذشته (دوشنبه 21 شهریور) جوابیه ای را روی وب سایت خود منتشر کرد و هر گونه ورشکستگی، تعطیلی، اختلاس و فساد مالی را مردود دانست و تکذیب کرد.

به گزارش ویکی پلاست، متن خبر پتروشیمی مهر با موضوع شفاف سازی در خصوص شایعات اخیر به شرح زیر است:

شفاف سازی شرکت پتروشیمی مهر در خصوص شایعات اخیر

براساس تصمیم قانونی-قضائی، حکم مدیرعامل سابق شرکت پتروشیمی مهر (آقای محمد اسلامی شیروان) طی روزهای گذشته باطل اعلام شد؛ در همین راستا امور جاری شرکت وفق مقررات قانون تجارت به هیات مدیره قانونی آن واگذار گردید.

لیکن طی چند روز گذشته شاهد فضاسازی های غلط بر علیه سهامداران محترم این پتروشیمی توسط برخی رسانه های داخلی بودیم که متاسفانه این شایعات و فضاسازی های سوء با رسانه های بیگانه و معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز همسو گردید؛ یقیناً ورود رسانه های ضد انقلاب به این فضا موجبات تشویق اذهان مردم شریف ایران عزیزمان گردیده است.

در ابتدا لازم به توضیح می‌دانیم که به اطلاع ملت شریف ایران برسانیم، پتروشیمی مهر کمافی سابق با اتکاء به تخصص و دانش جوانان این مملکت در حال تولید و فعالیت در عرصه صنعت پتروشیمی می‌باشد.
قویاً هر گونه اخبار مبنی از ورشکستگی،تعطیلی،اختلاس،یا هرنوع فساد مالی در این شرکت قویاً تکذیب و مردود اعلام می‌شود. در این بین باید خاطر نشان شد که مدیر معزول سابق با سوءاستفاده از صفحه اینستاگرام شرکت پتروشیمی مهر اقدام به بازنشر اخبار جعلی و دروغ نموده است. لذا رسماً اعلام می‌گردد هر گونه اخبار یا موضوعی در رابطه با شرکت پتروشیمی مهر فقط از سایت رسمی شرکت قابل استناد و انتشار است و تمامی صفحات مجازی که بنام یا برای این شرکت سابقاً بوده یا در آینده ایجاد شوند، به هیچ وجه ارتباطی با شرکت پتروشیمی مهر نخواهند داشت.

بدیهی است شرکت پتروشیمی مهر حق تعقیب قضائی و کیفری انتشار دهندگان اخبار و شایعات غیر واقعی روزهای اخیر و بازنشر دهندگان آن را برای خود محفوظ می‌دارد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟