جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

پیشخوان خبر
۲۲ شهریور ۱۴۰۱ 0 374

سکه روی پله چهارم کانال ۱۴ ایستاد

پیشروی دلار در جاده ۳۰

پیشروی دلار در جاده ۳۰
روز گذشته نرخ دلار غیر‌رسمی در محدوده نیمه دوم کانال ۳۰ هزار تومانی به نوسان پرداخت. این در حالی است که نرخ این ارز در روز‌های نه چندان دور در یک بازه قیمتی مشخص و در محدوده کانال قیمتی ۲۹ هزار تومانی برای مدتی نسبتا طولانی نوسان می‌کرد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، به عقیده بسیاری از تحلیلگران، پیشروی نرخ شاخص ارزی ناشی از کمرنگ شدن انتظارات مثبت جامعه از آینده کوتاه‌مدت مناسبات سیاسی ایران و قدرت‌های جهانی است.

در همین راستا روز گذشته سیگنال‌هایی از تاخیر گفت‌وگو‌های هسته‌ای برجام تا بعد از نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مطرح شد.

در نهایت قیمت هر برگ اسکناس آمریکایی در معاملات عصر روز گذشته با حدود ۲۵۰ تومان افزایش نسبت به نرخ روز یکشنبه به ۳۰ هزار و ۸۵۰ تومان رسید.

هر قطعه سکه طلا ضرب امامی نیز در معاملات عصر روز گذشته با حدود ۲۶۴ هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز پیش در رقم ۱۴میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

دیروز دوشنبه 21 شهریور ماه روند قیمت دلار در معاملات غیررسمی بازار تهران افزایشی بود. هر برگ از این اسکناس آمریکایی نخستین معاملات خود در صبح روز گذشته را با حدود 150 تومان افزایش نسبت به نرخ روز یکشنبه در رقم 30 هزار و 750 تومان آغاز کرد.

در ادامه معاملات روز دوشنبه نیز شاخص ارزی شاهد افزایش نرخ بود به گونه‌ای که هر برگ از این اسکناس آمریکایی در معاملات عصر روز گذشته روی پله‌های انتهایی کانال 30 و در سطوح قیمتی 30 هزار و 800 تا 30 هزار و 900 تومان معامله شد.

طبق بررسی‌های به عمل آمده از روند نرخ دلار معاملات ماه‌های گذشته بازار ارز تهران مشاهده می‌شود که نرخ ارز مذکور در تب و تاب مذاکرات رفت و برگشتی ایران و آمریکا برای حدود 20 روز در بازه قیمتی کانال 29 هزار تومانی نوسان می‌کرد.

این در حالی بود که تمامی تلاش‌های فعالان بازار جهت افزایش نرخ این ارز در آن بازه زمانی به دلیل وجود حجم قابل توجهی از انتظارات سیاسی مثبت در فضای بازار بی‌نتیجه می‌ماند.

با این حال پس از انتشار سیگنال‌های جدی و نگران‌کننده از طرف‌ اروپایی‌ها، سقف مقاومت 30 هزار تومانی دلار شکسته شد و نرخ این ارز با ریتم نسبتا تندی در کانال 30 هزار تومانی به حرکت درآمد.

با افزایش نرخ دلار در معاملات غیر‌رسمی روند قیمت سکه در معاملات بازار تهران نیز افزایشی شد.  طبق فرمول محاسبه نرخ سکه طلا در بازار تهران، نرخ دلار غیررسمی تاثیر مستقیمی روی قیمت این فلز گران‌بها دارد.

روز گذشته نیز با افزایش حدودا 250 تومانی نرخ دلار قیمت هر قطعه سکه طلا ضرب امامی افزایش قیمتی 264 هزار تومانی را تجربه کرد و به پله‌های ابتدایی کانال 14 میلیون تومانی رسید.

گفتنی است که نرخ حباب هر قطعه از این فلز گران‌بها نیز روز گذشته در کانال قیمتی یک میلیون و 800 هزار تومانی محاسبه شد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟