جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

ارزیابی عملکرد رقبا در ایران پلاست
مدیرعامل شرکت دیار صنعت آیریا گفت: نمایشگاه ایران پلاست فرصتی است تا عملکرد همکاران و رقبا را ارزیابی کنیم.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ستاد خبری ایران پلاست، «رضا سلیمی» مدیرعامل شرکت دیار صنعت آیریا اظهار کرد: حوزه فعالیت شرکت ما لوازم پلاستیک مخصوص آشپزخانه است و در نمایشگاه امسال از خانواده جدیدی از محصولات رونمایی می‌کنیم که شامل 12 کالای جدید است. 

وی برای برگزاری هر چه بهتر ایران پلاست اظهار کرد: بهتر است زمان برگزاری نمایشگاه ثابت شود و هر سال در بازه مشخصی برگزار شود. ظرفیت صادرات در صنعت پتروشمی بسیار بالاست و به همین خاطر اشتغال‌زایی در این حوزه همواره روندی صعودی داشته است. بنابراین دولت باید سازوکاری ایجاد کند تا از شرکت‌های صادرات محور حمایت بیشتری کند و مواد اولیه بیشتری در اختیار آنها قرار دهد. محصولات داخلی در این حوزه در مقایسه با کشورهای همسایه از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است؛ اما به دلیل عدم حمایت دولتی فرصت صادرات را پیدا نمی‌کنند.

سلیمی با اشاره به این که امسال سومین دوره‌ای است که در نمایشگاه شرکت می‌کنیم، گفت: ایران پلاست همواره تجربه خوب و مثبتی برای ما بوده و اگر چنین نبود هر سال در آن شرکت نمی‌کردیم. این نمایشگاه تمامی اصناف پلاستیک و پلیمر را در کنار هم قرار می‌دهد بنابراین فرصت مناسبی است تا عملکرد همکاران و رقبا را ارزیابی کرد و با کسب و کارهای جدید آشنا شد. ایران پلاست تاثیر مثبتی برای جذب مشتریان جدید دارد.

مدیرعامل شرکت دیار صنعت آیریا در خصوص دعوت از مشتریان خارجی برای شرکت در ایران پلاست، بیان کرد: وقتی مشتریان خارجی به این رویدادها می‌آیند نه تنها با محصولات جدید ما، بلکه با محصولات همکاران دیگر نیز آشنا می‌شوند و این امر می‌تواند منجر به ایجاد ارتباط و همکاری میان آنها شود. مشتریان خارجی دیگر شرکت‌ها نیز به ما سر می‌زنند و با محصولات شرکت ما آشنا می‌شوند.

شانزدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست از 30 شهریور ماه تا 2 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟