جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 15 مرداد ماه 1401/ شماره 574
عناوین خبری امروز: ریزش قیمت های جهانی؛ بی توقف, افزایش نیما، 84 تومان شد, بی تابی دلار برای صعود

ریزش قیمت های جهانی؛ بی توقف
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 5 اوت 2022، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، قیمت های جهانی این هفته نیز همگی کاهشی بودند. سبک خطی، سبک فیلم، سنگین بادی و سنگین تزریقی بیشترین کاهش را داشتند و بین 30 تا 110 دلار اُفت را ثبت کردند. در نشریه آیسیس نیز قیمت ها همگی کاهشی بودند و سنگین اکستروژن، سبک خطی، سنگین بادی و پ پ ها بیشترین ریزش را در این نشریه به ثبت رساندند.  
 
افزایش نیما، 84 تومان شد
میانگین هفتگی دلار نیمایی امروز و در ابتدای هفته، 26 هزار 469 تومان شد و اختلافِ نیمای امروز با قیمتِ یکشنبه 9 مرداد به 84 تومان افزایش رسید. میانگین روزانه که روز پنجشنبه به کانال 26 هزار و 500 تومان صعود کرد امروز هم با اندکی افزایش در این محدوده قیمت گذاری شد تا احتمالا نیما در روزهای آینده افزایش بیشتری را تجربه کند. قیمت های پایه نیز به دلیل تعطیلی روز یکشنبه و دوشنبه به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی اعلام نخواهد شد و معاملات این هفته، با قیمت پایه یکشنه‌ی هفته‌ی گذشته، یعنی 9 مرداد، محاسبه می شود.

بی تابی دلار برای صعود

به دنبال نشست های برجامی در وین، دلار آزاد که هفته گذشته را با قیمت 31 هزار و 440 تومان به پایان رساند امروز و هفته جدید را افزایشی آغاز کرد و با 220 تومان رُشد هر دلار تا ساعت 15، 31 هزار و 660 تومان پیشنهاد شد. دلار صرافی هم که هفته گذشته را با 121 تومان افزایش و 27 هزار و 919 تومان به پایان رسانده بود، شروع هفته جدید را با کمی افزایش آغاز کرد و هر دلار با 23 تومان رُشد 27 هزار و 942 تومان قیمت گذاری شد.

بازار تعطیل شد

امروز به دلیل تعطیلی یکشنبه و دوشنبه، بازار رسما تعطیل بود فعالان بازار فعالیتی نداشتند.

سقوط برنت با 94 دلار
برنت که معاملات این هفته را با 102 دلار آغاز کرده بود در طی هفته، روند کاهشی داشت و تا 93 دلار هم عقب‌نشینی کرد و در نهایت معاملات آخر هفته را با 94 دلار به پایان رساند. قیمت پایانی نفت برنت در معاملات جمعه، 94 دلار و 66 سنت بود.

ریزش سنگین نفتا در یک هفته
نفتا این هفته، جمعا 89 دلار کاهش یافت و معاملات نفتا در بازارهای جهانی با 677 دلار به پایان رسید.

صعود 11 هزار واحدی بورس تهران
بازار سرمایه که هفته گذشته را با 6 هزار واحد کاهش به اتمام رسانده بود امروز و هفته جدید را افزایشی آغاز کرد و شاخص کل در پایان معاملات با 11 هزار و 563 واحد افزایش، به 1 میلیون 448 هزار رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟