پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
راهنمای خرید پلاستیک دسته دار تبلیغاتی

wikiplast.ir

راهنمای خرید پلاستیک دسته دار تبلیغاتی

در این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع پلاستیک دسته دار تبلیغاتی همراه با چاپ اختصاصی آشنا کنیم تا در صورتی که قصد سفارش کیسه های پلاستیکی را دارید، بهترین انتخاب با توجه به قیمت و نوع نیاز خود را داشته باشید.

یکی از پر مصرف ترین نوع های پلاستیک که برای اکثر مشاغل، صنایع، فروشگاه ها و … مورد استفاده قرار می گیرد، کیسه های دسته دار با طرح های اختصاصی یا طرح های آماده است. در ادامه مطلب اطلاعات کامل در رابطه با نایلون طرح دار و نایلکس طرح دار قید شده است تا بتوانید با توجه به نیازی که دارید بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع کیسه پلاستیکی طرح دار

پلاستیک تبلیغاتی در نوع های بسیار گوناگونی قابل تولید و اجرا است، که تفاوت اصلی آن در مواد اولیه و نوع دسته آن است. در ادامه مطلب به بررسی انواع نایلکس و نایلون طرح دار خواهیم پرداخت.

  • کیسه نایلکس دسته رکابی: این نوع همانطور که از نامش مشخص است دارای دسته ای به شکل زیرپوش های رکابی است که بیشتر به صورت شفاف برای سوپر مارکت ها، فروشگاه های مواد غذایی، میوه و ترباره و … به صورت شفاف مورد استفاده قرار می گیرد. امکان تولید این نوع به صورت چاپ دار با پایه رنگی متنوع به صورت از پیش چاپ شده یا چاپ اختصاصی وجود دارد.
  • نایلون دسته موزی : در پلاستیک های دسته موزی، دسته آن روی خود بدنه برش خرده و همانند دسته کارتن های موز می باشد. این نوع بیشتر در فروشگاه هایی که ظاهر بسته بندی مورد اهمیت است همانند بوتیک و لباس فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • نایلون دسته تقویت: این نوع دقیقا همان نایلون های دسته موزی است که پشت دسته آن برای افزایش مقاومت یک تک نایلون لمینت می شود.
  • نایلون دسته بندی (دسته زنبیلی) : نمونه های دسته بندی، همانند زنبیل های پارچه ای فروشگاهی است، اما با این تفاوت که از جنس پلاستیک بوده و دسته به صورت جداگانه به صورت حرارتی روی آن لمینت می شود.

روش های چاپ روی پلاستیک دسته دار


شرکت سانیا پلاست با استفاده از بروز ترین ماشین آلات قادر است با بالاترین کیفیت هر تصویر یا طرح دلخواه شما را با ضمانت مشخص شدن ریزترین جزئیات روی انواع پلاستیک دسته دار چاپ کند، انواع روش های چاپ روی نایلون دسته بندی عبارتند از:

  • چاپ فلکسو سیلندر مرکز : بهترین روش چاپ روی محصولات نایلونی و نایلکسی چاپ فلکسو با روش سیلندر مرکز است که قادر است بیشترین کیفیت با بالا ترین جزئیات را چاپ کند.
  • چاپ فلکسو استک : چاپ استک هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد اما به علت فاصله چاپی بالا و کیفیت نسبتا متوسط به عنوان یک روش منسوخ شده از آن یاد می شود.
  • چاپ سیلک ( دستی ) : برای سفارشات حجم پایین بهترین انتخاب چاپ دستی یا سیلک است، که می توان به عنوان اقتصادی ترین روش چاپ روی پلاستیک از آن نام برد اما تنها برای سفارش زیر ۵۰۰ کیلو توجیح اقتصادی دارد.

بسیاری از همکاران چاپ هلیو را با عنوان بهترین روش چاپی روی نایلون و نایلکس معرفی می کنند که کاملا اشتباه است زیرا این نوع چاپ تنها برای محصولات سلفونی است و چاپ پذیری خوبی روی نایلون و نایلکس ندارد.


کاست چیست و چه کاربردی دارد ؟


کاست به روش تولیدی و تا زدن گفته می شود که باعث می شود نایلون دسته زنبیلی بدون افزایش ابعاد حجم بیشتری را در خود جای دهد، انواع روش های تعبیه کاست روی کیسه های دسته دار عبارتند از :

  • بدون کاست
  • ته کاست : همانطور که از نام آن مشخص است در پایین کیسه کاست تعبیه می شود.
  • بغل کاست : در این نوع کاست در دو طرف نایلون تعبیه می شود، البته تنها در صورتی که ته کاست تعبیه شده باشد که امکان تعبیه بغل کاست وجود دارد زیرا نمونه بغل کاست بدون ته کاست برای کیسه های دسته دار توجیحی ندارد.
  • سه طرف کاست : در این نوع هم همانطور که از نامش مشخص است کاست در سه طرف کیسه تعبیه می شود.


رنگبندی کیسه دسته دار


هیچ محدودیتی در تولید نایلون دسته بندی وجود ندارد، از همین می توانید در هر طیف رنگبندی که می خواهید سفارش خود را ثبت کنید. به طور کلی پر سفارش ترین نوع های کیسه پلاستیکی با دسته زنبیلی عبارتند از :

  • نایلون دسته بندی شفاف
  • مشکی
  • سفید
  • مات
  • رنگ های آبی، قرمز، سبز

برگرفته شده از سانیا پلاستیک کبیر (saniyaplast.com)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

نظرات کاربران

ارسال دیدگاه
همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟