پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

رادیو ویکی پلاست | بسته یکشنبه 9 مرداد 1401/ شماره 570
عناوین خبری امروز: کفه‌ی سنگین کاهشی ها در پایه های جدید, کشیک دلار پشت مرز 32 هزار تومان, قیمت های پایه؛ بازار را کاهشی کرد

کفه‌ی سنگین کاهشی ها در پایه های جدید
شانزدهمین قیمت های پایه محصولات پتروشیمی، امروز یکشنبه 9 مرداد 1401 در حالی منتشر شد که به رغم افزایش 190 تومانی نیما، عمده کالاهای پلیمری، کاهشی بودند. پی وی سی ها با 9 درصد کاهش، بین 2,495 تا 2,844 تومان نسبت به هفته قبل افت قیمت را تجربه کردند و در رتبه نخست کاهشی های امروز ایستادند.
در سمت مقابل و در افزایشی ها، ABS تا 3.5 درصد افزایش داشت و 1,477 تومان رشد قیمت پیدا کرد تا در صدر افزایشی های امروز بایستد.
قیمت های پایه امروز با دلار 26,384 تومان محاسبه شد و نسبت به هفته پیش، 190 تومان یعنی 0.73 درصد افزایش قیمت داشت.

کشیک دلار پشت مرز 32 هزار تومان
پس از افزایش روز گذشته دلار آزاد به 31 هزار و 940 تومان، امروز دلار تحرک زیادی نداشت و تا ساعت 15 و 30، هر دلار با 50 تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت دیروز، 31 هزار و 920 تومان قیمت خورد. دلار صرافی هم که روز گذشته 27 تومان افزایش داشت امروز با 16 تومان رُشد نسبت به روز گذشته، 27 هزار و 841 تومان قیمتگذاری شد.

قیمت های پایه؛ بازار را کاهشی کرد

به دنبال کاهش قیمت های پایه، قیمت های امروز بازار، ترکیبی از کاهش و بدون تغییر بود. در گروه پر مصرف نایلون و نایلکس، سنگین فلیم، سبک فیلم و سنگن بادی بیشترین کاهش را داشتند و بین 300 تا 1100 تومان ریزش را ثبت کردند. پ پ های نساجی امروز علی رغم کاهش 900 تومانی قیمت پایه بدون تغییر نسبت به دیروز پیشنهاد شدند. در مقابل گروه پ پ شیمیایی امروز 300 تا 1000 تومان کاهش داشتند. به اعتقاد معامله گران، قیمت های کنونی، قیمت های کف هستند و احتمال افت بیشتر، دور از ذهن است. بعد از کاهش 2,500 تومان پی وی سی ها در قیمت پایه، قیمت بازار محصول S65 هم بین هزار تا هزار و 100 تومان کاهش یافت که به نظر می رسد دوشنبه هم، روند نزولی آن ادامه داشته باشد.

تعاونی DOP سازان آغاز به کار کرد

احمد اسدی رییس انجمن تولیدکنندگان دی.اُ.پی ایران گفت: انجمن به منظور رفع التهابات بازار DOP یک سری تصمیمات بلندمدت گرفته و به همین منظور تعاونی دی.او.پی سازان تشکیل شد. وی افزود: سعی می‌کنیم کارهای اداری تشکیل تعاونی را ظرف دو سه ماه آینده انجام دهیم. به گفته اسدی، واردات الکل شروع شده و همزمان بحث عرضه تلفیقی در بورس نیز انجام شده تا به کاهش التهابات در صنایع تکمیلی کمک کند.

برنامه عرضه ها در هفته منتهی به 19 مرداد ماه اعلام شد
بورس کالای ایران با توجه به تعطیلی یکشنبه و دوشنبه یعنی 16 و 17 مردادماه به مناسبت تاسوعا و عاشورا طی اطلاعیه ای، برنامه عرضه های برخی محصولات را اعلام کرد. محصولات غیربهین یابی در روز شنبه 15 مرداد، و محصولات بهین یابی، سه شنبه و چهارشنبه، عرضه خواهند شد.

ریزش ادامه دار بورس تهران
بورس تهران که دیروز را کاهشی به پایان برده بود معاملات امروز را نیز کاهشی بود و  شاخص کل در خاتمه معاملات، با 7 ‌هزار و 92 واحد اُفت به 1 میلیون و 433 هزار رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟