جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 1 مرداد 1401/ شماره 564
عناوین خبری امروز: کاهش بی توقف قیمت های جهانی, صعود میانگین روزانه به 26 هزار 200 تومان, دلار آزاد کانال 32 هزار تومان را پس گرفت

کاهش بی توقف قیمت های جهانی
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 22 ژوئیه 2022، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، امروز هم مانند دو هفته قبل، همه قیمت ها، روندی کاهشی داشتند. پی وی سی، سبک خطی، سبک فیلم و سنگین فیلم بیشترین کاهش را در بین گروه های پلیمری، تجربه کردند. در نشریه آیسیس نیز قیمت‌ها عموما کاهشی بودند. در نشریه آیسیس، پی‌وی‌سی، سبک خطی و سنگین فیلم، بیشترین کاهش را ثبت کردند.

صعود میانگین روزانه به 26 هزار 200 تومان
میانگین هفتگی دلار نیمایی امروز و در ابتدای هفته 26 هزار 187 تومان شد و اختلافِ نیمای امروز با قیمتِ یکشنبه 26 تیر به 36 تومان افزایش رسید. نکته مهم امروز دلار نیمایی، میانگین روزانه است که از 26 هزار و 100 به 26 هزار 200 تومان صعود کرد و احتمال افزایش بیشتر نیما در روزهای آینده را قوت بخشید.

دلار آزاد کانال 32 هزار تومان را پس گرفت
دلار که هفته قبل را پشت مرز 32 هزار تومان سپری کرد و چشم به مذاکرات روسیه و ترکیه در تهران داشت، هفته جدید را امروز با صعود به بالای مرز 32 هزار تومان آغاز کرد و تا 32 هزار و 180 تومان نیز پیش رفت. قیمت دلار آزاد تا ساعت 15 نسبت به آخرین قیمت دلار در روز پنجشنبه، 260 تومان بالاتر است. دلار صرافی ملی هم، بی تفاوت به آنچه در بازار آزاد می گذرد، امروز مثل روزهای قبل با نوسانی مختصر، 36 تومان کاهش یافت و 27 هزار و 811 تومان قیمت گذاری شد.

بازار به استقبال کاهش قیمت ها رفت

به دنبال انتشار قیمت های جهانی و تداوم ریزش، قیمت های بازار هم امروز، نزولی بودند. سنگین فیلم، سبک فیلم و PVC ها در صدر کاهشی بودند. اِف هفت هزارهای مهر و ایلام و میاندوآب، 500 تا 800 تومان ریزش قیمت داشتند. سبک فیلم ها هم 400 تا 700 تومان نسبت به پنجشنبه، افت قیمت پیدا کردند. پی وی سی ها هم، همگی نسبت به پنجشنبه، 700 تومان پایین تر پیشنهاد شدند. پ پ های نساجی و شیمیایی به جز کالای 548R که 3 هزار تومان کاهش قیمت داشت، عموما بدون تغییر بودند. 440G هم 700 تومان پایین تر از پنجشنبه، پیشنهاد شد.

پایان هفته برنت با 103 دلار
برنت که معاملات این هفته را با 101 دلار آغاز کرده بود در طول هفته روند افزایشی داشت و تا 107 دلار هم پیش رفت اما در نهایت، معاملات آخر هفته را با عقب نشینی به 103 دلار به پایان رساند.

اول هفته صعودی بورس تهران
بازار سرمایه که هفته گذشته را با 3 هزار واحد کاهش به اتمام رسانده بود امروز و هفته جدید را صعودی آغاز کرد و در پایان معاملات امروز، شاخص کل با یک هزار واحد افزایش ، به 1 میلیون و 473 هزار صعود کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟