پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

مسیر حکمرانی صنعتی کشور تغییر می‌کند
یک بازیگر قدیمی می‌تواند مسیر حکمرانی صنعتی کشور را تغییر دهد. معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت گفت: بر مبنای نظریه حکمرانی خوب و مطلوب، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران می‌تواند بیشترین اثرگذاری سازنده و فعال را در مسیر اصلاح حکمرانی صنعتی کشور داشته باشد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، محمدجواد حاجی‌‌حسینی در آیین گرامیداشت پنجاه و پنجمین سالگرد تاسیس ایدرو با تبریک عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: نظریه حکمرانی خوب که با ویژگی‌هایی مانند مشارکت، شفافیت، پاسخگویی، اثربخشی و کارآیی و حاکمیت قانون تعریف می‌شود، الگویی برای توسعه پایدار با ‌سازوکار تعامل عملی دولت و بخش خصوصی است.

وی افزود: این الگو به دنبال نقش حداقلی دولت و توانمندسازی بخش خصوصی است و معتقد است دولت باید نقش هماهنگ‌‌کننده و تنظیم‌‌گر خود را تقویت کرده و به‌‌جای تصدی‌گری به تنظیم و تسهیل روابط بپردازد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر صمت یادآور شد: بسیاری از گزاره‌های مورد تاکید بیانیه گام دوم در حوزه اصلاح حکمرانی اقتصادی با تقویت و برجسته کردن نقش کلیدی ایدرو و شناخت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های کم‌نظیر آن می‌تواند اتفاق بیفتد و مسیر حصول اهداف و اصلاح ساختار حکمرانی صنعتی را هموارتر کند.

حاجی‌‌حسینی خلاصه و عصاره برنامه‌های تحولی وزارت صمت در دولت سیزدهم را اصلاح ساختار حکمرانی بخش‌های صنعتی، معدنی و تجاری دانست و افزود: بر مبنای نظریه حکمرانی خوب که نقش اولویت‌‌گذاری، تنظیم‌‌گری، تسهیل‌‌گری و نظارت را برای حرکت در مسیر حکمرانی خوب در نظر می‌گیرد و با کاهش تصدی‌گری دولت، توانمند‌سازی بخش خصوصی را پیشنهاد می‌دهد، ایدرو نقش سازنده و فعالی را پیدا می‌کند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت، پیشینه قدرتمند و تصویر مثبت و نیرومند ایدرو در جریان تولید صنعتی کشور را بهترین همراه برای اصلاح ساختار حکمرانی صنعتی کشور عنوان کرد و گفت: روند اصلاح حکمرانی که با اجرای برنامه‌های تحولی میان‌مدت و بلندمدت وزارت صمت و همچنین تدوین و تنظیم اسناد آمایش سرزمین همراه شده، فعالیت‌های تولید و تجارت کشور را همگرا و هم‌افزا می‌کند و سند راهبردی ایدرو نیز که برنامه پنج‌سال آینده این سازمان توسعه‌ای را شامل می‌شود، مبتنی بر برنامه‌های تحولی وزارت صنعت، معدن و تجارت تنظیم و تدوین شده است.

حاجی‌حسینی تصریح‌‌ کرد: در محدوده این پروژه بازیگران زیست بوم نوآوری شامل شرکت‌‌های نوآور و دانش‌بنیان، سازمان‌های حاکمیتی مرتبط و شرکت‌‌های بزرگ ملی در بخش‌های صنعتی، معدنی و تجاری فعال هستند و ایدرو می‌تواند بیشترین سهم را در تحقق و تکمیل این پروژه تحولی ایفا کند.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟