جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

معرفی 4 عادت روزانه‌ی مدیران فوق‌العاده باهوش
اصطلاحات زیادی درباره‌ی «هدایت اجرایی» رهبران وجود دارد. همان‌طور که می دانید، هدایت کردن یکی از لغات محبوب در عرصه‌ی کسب و کار به شمار می رود. با این‌حال، فرهنگ کار در طول سال‌ها تغییر کرده و هدایت کردن، جایگاه مورد علاقه‌ی هیچ کسی به شمار نمی‌رود.

اگر بیشتر به این موضوع فکر کنید، در می‌یابید که ما ماشین‌ها، کامیون‌ها و دیگر وسایل از این دست را هدایت می‌کنیم؛ چون در واقع مسئول آنها هستیم.
ما آنها را به جلو می‌رانیم و آنها را به سمتی که می‌خواهیم، هدایت می‌کنیم. اما این‌ها دقیقا عکس رفتارهایی است که یک رهبر خوب را به وجود می‌آورد.

اگر می‌خواهید که پیروان وفاداری داشته باشید، دست از کنترل کردن آنها بردارید. سپس باید ایجاد فرهنگ اعتماد را به عنوان اولویت شماره یک خود قرار دهید. 

1. چشم‌اندازی از آینده را به اشتراک بگذارید
مهمتر از رویا پردازی و بلند پروازی، رهبری است که این چشم انداز ها را در میان اعضای تیم خود بازتاب می دهد. این رهبر می آموزد که چگونه تصویری از آینده را برای تیم خود تشریح کند که بینش و احساس افراد را تحت تاثیر قرار دهد، دلیل کاری که انجام می دهند را توجیه کند و تاثیر کار آنها بر هدف و مقصد نهایی را به نمایش بگذارد. اما نمی توان چنین چشم اندازی را به زور و اجبار در ذهن آنها ایجاد کرد.

شما به عنوان یک رهبر کاری باید آنها را ترغیب کنید که ایده ها، بینش و حقایق خود را بیان کنند.

2. رهبری را به اشتراک بگذارید و کنترل کردن را رها کنید
اگر قصد دارید که اعتماد بالا، ریسک پذیری، خلاقیت های ناب و ارتباط آزاد را پرورش دهید، باید از مرکب هدایت پایین آمده و قدرت را با دیگران به اشتراک بگذارید.

کنترل آنها را رها کنید. چرا که با انجام این کار، ترس را از میان اعضای خود خارج کرده اید و اینجاست که قدرت واقعی را به دست می گیرید. در این شرایط، تیمتان از شما حمایت می کند.

3. با بهتر کردن حال دیگران، شرایط و موقعیت را با دیگران به اشتراک بگذارید
رهبران خوب با اشتراک گذاری شرایط و موقعیت خود، افراد خود را توانا می کنند. تواضع یکی از نقاط قوت آنها به شمار می رود؛ بنابراین به جای اینکه از قدرت خود به عنوان اهرم استفاده کنند و تنها به فکر دستاوردهای شخصی باشند، شرایط را برای موفقیت دیگران فراهم می کنند.

4. قدرت را تقسیم کنید
همه ی افراد با ساختار رهبری- پیرو در راس فرهنگ آشنا هستند. کارکنان در این روش از مسئولیت کار سخت استفاده از مغز برای تصمیم گیری رها شده اند.

گاهی اوقات، این افراد که به عنوان پیرو شناخته می شوند، زمانیکه وظیفه ی ادره ی بخشی را به عهده داشته باشند، دیگران را به عنوان پیرو خود می دانند.

بدین ترتیب، بخش گسترده ای از نیروی کار به عنوان پیرو شناخته شده که مسئولیت فکر کردن و تصمیم گیری را ندارد. در بسیاری از سازمان های بزرگ، تمامی بخش ها از رهبر مجزایی برخوردار است.

برای جلوگیری از ایجاد چنین شرایط تضعیف کننده ای باید قدرت را تقسیم کرد تا بتوان فرهنگ رهبری- رهبری را به وجود آورد.
منبع


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟