چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته دوشنبه 23 خرداد 1401/ شماره 538
عناوین خبری امروز:رقابت پ پ ها افزایشی و پی‌وی‌سی کاهشی,صعود نیما به 24 هزار و 700 تومان,بندبازی دلار روی مرز 30 هزار تومان

رقابت پ پ ها افزایشی و پی‌وی‌سی کاهشی
امروز معاملات کالاهای گروه پ پ و پی وی سی در بورس کالا انجام شد. به علت کاهش حجم عرضه ی پ پ ها، رقابت خریداران کالاهای این گروه افزایشی اما در مقابل، رقابت خریداران پی وی سی کاهش یافت.
در گروه پ پ نساجی که هفته پیش با رقابت هایی بین قیمت پایه تا 1 درصد معاملات انجام شده بود امروز رقابت ها به 1 تا 3 درصد رسید. کالاهای گروه پ پ شیمیایی نیز با رقابت بیشتری معامله شد و از 5 تا 29 درصد به 8 تا 34 درصد رقابت رسید. اما در مقابل خریداران کالاهای گروه پی وی سی امروز با رقابت کمتری به معامله پرداختند و رقابت های این گروه از 7 تا 10 درصد به 5 تا 8 درصد کاهش یافت.

صعود نیما به 24 هزار و 700 تومان
میانگین هفتگی دلار نیمایی که از 8 خرداد تا دیروز، 245 تومان افزایش پیدا کرده بود امروز نیز روند صعودی را پی گرفت و با 55 تومان رُشد به 24 هزار و 716 تومان رسید. میانگین روزانه امروز هم در کانال 25 هزار تومان بود و این نشان از افزایش بیشتر نیما در روزهای آینده دارد.

بندبازی دلار روی مرز 30 هزار تومان
بعد از صعود روز گذشته دلار آزاد به کانال 33 هزار تومان، امروز دلار کاهشی شد و در بازه ای از ساعات بازار، به کانال 32 هزار تومان بازگشت اما مجدد به کانال 33 هزار تومان صعود کرد و تا این لحظه قیمت هر دلار 30 هزار و 50 تومان پیشنهاد می شود. دلار صرافی ملی هم که روز گذشته 228 تومان رُشد داشت امروز نیز روند افزایشی داشت و با 231 تومان رُشد هر دلار آمریکا تا ساعت 15.15، 27 هزار و 234 تومان قیمتگذاری شد. اختلاف دلار آزاد و دلار نیما، امروز به 8 هزار و 334 تومان رسید.



افزایش قیمت مواد پتروشیمی در بازار

قیمت های مواد اولیه در بازار امروز، ترکیبی از افزایش و بدون تغییر بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین بادی، سنگین فیلم و سبک فیلم بیشترین افزایش را داشتند و بین 200 تا 800 تومان رُشد را رقم زدند. پ پ های نساجی نیز امروز 100 تا 200 تومان افزایش داشتند و پ پ های شیمیایی نیز بدون تغییر تا 1300 تومان افزایش داشتند.

عباس غلامی جایگزین متقی در دفتر توسعه صنایع پایین دستی شد
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با صدور حکمی، عباس غلامی را به‌عنوان رئیس دفتر توسعه صنایع پایین‌دستی این شرکت منصوب کرد.

عقب نشینی برنت به 119 دلار
برنت که معاملات امروز و اول هفته را با 120 دلار آغاز کرد در ادامه کاهشی شد و با 2 درصد اُفت نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته به کانال 119 دلار عقب نشینی کرد. قیمت برنت تا ساعت 15.30 به 119دلار و 95 سنت رسید.

صعود 39 هزار واحدی بورس تهران
بورس تهران بعد از افزایش روز گذشته، امروز نیز افزایشی بود و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات با 39 هزار و 60 واحد افزایش به 1 میلیون و 571 هزار رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟