پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

مشکل رفع تعهد ارزی صادرکنندگان برطرف نشد
عضو هیات‌رئیسه اتاق ایران با اشاره به گرفتاری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی که سیاست رفع تعهد ارزی برای صادرکنندگان ایجاد کرده است، گفت: ما تقاضا داریم که یک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بار برای همیشه حتی شده با در نظر گرفتن جرائم، مشکل این صادرکنندگان برطرف شود.

به گزارش اتاق ایران‌آنلاین، کیوان کاشفی در نشست صادرکنندگان کرمانشاه با نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به معضلاتی که رفع تعهدات ارزی برای صادرکنندگان ایجاد کرده است، گفت: موضوع رفع تعهدات ارزی که در سال‌۱۳۹۷ به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌صورت ضرب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌الاجل از سوی دولت وقت مطرح شد به یکی از مشکلات بزرگ صادرکنندگان طی دو، سه سال‌اخیر تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم هم به‌رغم گشایش‌هایی که صورت‌گرفته، حدود ۷۰ تا ۸۰‌درصد سیاست‌های رفع تعهدات ارزی همچنان پابرجاست.

عضو هیات‌رئیسه اتاق ایران با بیان اینکه سیاست‌های رفع تعهدات ارزی در ابتدای اجرا در سال‌۱۳۹۷ التهابات فراوانی ایجاد کرد، یادآور شد: در آن سال ‌تعدادی از صادرکنندگان بنا به دلایل مختلف ازجمله مشخص نبودن سازوکارها، مشکلات سامانه، مبادلات ریالی با برخی کشورها ازجمله عراق و افغانستان و... نتوانستند تعهدات ارزی خود را رفع کنند و گرفتار شدند و از آن زمان تاکنون مشکلات آنها حل نشده است.

 کاشفی با بیان اینکه عمده صادرکنندگانی که در این زمینه دچار مشکل شدند از تجار با‌سابقه و موفق کشور بودند، خواستار حل مشکلات این گروه شد و عنوان کرد: تقاضا داریم یک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بار برای همیشه حتی شده با در نظر گرفتن جرائم، مشکلات این صادرکنندگان مرتفع شود.  

وی خواستار همراهی مجلس شورای اسلامی برای حل این معضل شد و عنوان کرد: نامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای به امضای روسای اتاق‌های بازرگانی تمام استان‌های هم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مرز با عراق و افغانستان برای این موضوع نوشته شده است./ دنیای اقتصاد


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟