سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

رادیو ویکی پلاست | بسته دوشنبه 16 خرداد 1401/ شماره 533
عناوین خبری امروز: قیمت های جهانی؛ ترکیب کاهش و افزایش, کاهش دلار نیمایی به 103 تومان رسید, دلار آزاد کاهشی و صرافی افزایشی شد

قیمت های جهانی؛ ترکیب کاهش و افزایش
شنبه‌ 14 خرداد قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 3 ژوئن 2022، در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، گروه های پلی اتیلن ها همگی کاهشی بودند اما در مقابل گروه پ پ ها و پلی استایرن ها روندی افزایشی داشتند. در نشریه آیسیس اما قیمت جهانی بیشتر گروه ها بدون تغییر یا کاهشی هستند. پلی استایرن ها، سنگین فیلم و سبک خطی بیشترین کاهش را در نشریه آیسیس تجربه کردند.
 
کاهش دلار نیمایی به 103 تومان رسید
میانگین هفتگی دلار نیمایی امروز و در ابتدای روز کاری هفته 24 هزار 312 تومان شد و اختلافِ نیمای امروز با قیمتِ یکشنبه 8 خرداد به 103 تومان کاهش رسید. این اختلاف در روز پنجشنبه، 112 تومان کاهش بود. میانگین روزانه امروز نیز در کانال 24 هزار و 300 تومان است.

دلار آزاد کاهشی و صرافی افزایشی شد
دلار آزاد که هفته گذشته را افزایشی و با قیمت 31 هزار و 700 تومان به پایان رساند، امروز کاهشی بود و تا 31 هزار و 450 تومان عقب نشینی کرد. دلار صرافی هم که هفته گذشته را با 155 تومان کاهش و در قیمت 26 هزار و 39 تومان به پایان رسانده بود، امروز و در شروع هفته جدید همچنان روند افزایشی داشت و با 402 تومان رُشد به 26 هزار و 441 تومان صعود کرد. دلیل افزایش دلار صرافی را می توان از اختیاراتی که سران سه قوه برای کنترل بازار ارز به بانک مرکزی داده اند دانست.

قیمت های بازار افزایشی شد
علی رغم کاهش قیمت های جهانی، قیمت های امروز بازار، عموما بدون تغییر یا نسبت به قیمت های پنجشنبه، افزایشی بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین بادی افزایشی و سایر کالاها بدون تغییر بودند. در گروه پ پ نساجی بین 200 تا 800 تومان قیمت ها افزایش داشتند. در گروه پ پ شیمیایی نیز قیمت ها به جز گروه RP340 که 600 تا 1000 تومان افزایش داشتند در سایر گریدها بدون تغییر بودند.

اقساط بدهی مالیاتی واحد‌های صنفی به 60 ماه افزایش یافت
معاون هماهنگی و محیط کسب‌وکار وزارت صمت گفت: مطابق یکی از مصوبه‌های سران قوا، تقسیط بدهی مالیاتی واحد‌ها از 36 ماه به 60 ماه افزایش یافت.

جزئیات محدودیت برقی شهرک‌های صنعتی‌
بر اساس‌ تفاهم مدیریت مصرف برق شهرک‌های صنعتی و شرکت توانیر، هر شهرک صنعتی یک روز در هفته از ساعت 11 تا 23 با محدودیت برقی مواجه خواهد شد.

شروع هفته برنت با 120 دلار
برنت که معاملات هفته گذشته را با 119 دلار به پایان رسانده بود، معاملات امروز و هفته جدید را با صعود به 120 دلار آغاز کرد. قیمت پایانی نفت برنت: 120 دلار و 32 سنت.

ریزش 27 هزار واحدی بورس تهران
بازار سرمایه که هفته گذشته را با 20 هزار واحد کاهش به اتمام رسانده بود امروز و هفته جدید را نیز کاهشی آغاز کرد و در پایان معاملات امروز، شاخص کل با 27 هزار 648 واحد کاهش به 1 میلیون و 514 هزار عقب نشینی کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟