پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

جزییات برنامه محدودیت برق صنایع
برنامه محدودیت برق صنایع در فصل تابستان توسط کارگروه وزارت نیرو نهایی شده و در اوایل هفته آتی (هفته سوم اردیبهشت 1401) به ادارات برق استان‌ها ابلاغ می شود.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از کانال کامودیتی ها، سقف محدودیت برق شامل 4000 مگاوات در فصل‌های خرداد و شهریور و 6000 مگاوات در مرداد است.

صنایع فولاد حداکثر تا 2500 مگاوات، صنایع سیمان 500 مگاوات، شهرک‌های صنعتی 1000 مگاوات، صنایع آلومینیم تا سقف 300 مگاوات و صنایع مس تا 150 مگاوات کاهش دیماند مصرفی خواهند داشت. به‌علاوه پتروشیمی نیز مشمول محدودیت خواهد شد. (بین 500 الی 1000 مگاوات)

گروه بندی قطعی برق شامل 2 دسته است:
الف- مشمول تعطیلی خطوط تولید برای 2 هفته پیوسته در هر ماه (نیمه اول یا نیمه دوم - جمعا 6 هفته در فصل تابستان) می شوند که عمده صنایع فولاد در این دسته قرار می‌گیرند (انتظار کاهش 50 درصد تولید)
ب- شامل شرکت‌هایی است که تعطیلی اجباری نداشته و مشمول کاهش اجباری روزانه فرضا 30 درصد از برق مصرفی می شوند و گروه سیمان و آلومینیم در این دسته قرار می‌گیرند.
شهرک‌های صنعتی نیز مشمول تعطیلی اجباری چند روز در ماه یا محدودیت اجباری مصرف به صورت ترکیبی به ازای هر واحد صنعتی خواهند بود.

سقف برق مصرفی برای واحدهای تولیدی در ابلاغیه وزارت نیرو مشخص خواهد شد و عبور از آن، باعث قطع کلید برق خودکار می شود. به‌علاوه قیمت پیک مصرف برای صنایع در سال جاری، 4 برابر عادی خواهد بود که به تصویب دولت رسیده است. (طرح پیک زایی)

به منظور مدیریت موضوع، کارگروه های مدیریت مصرف در استانها با مسئولیت استاندار، مشابه گذشته تشکیل خواهد شد تا بر موضوع کاهش مصرف یا تعطیلی واحدها نظارت کنند.

جزییات طرح در هفته آتی توسط سخنگوی وزارت نیرو به اطلاع ذینفعان صنعتی می‌رسد. احتمال تغییر در سقف دیماند برخی گروههای صنعتی وجود دارد.
 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 75%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟