جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 10 اردیبهشت 1401/ شماره 510
ریزش یکپارچه قیمت های جهانی,صعود نیما به 24 هزار و 700 تومان,اول هفته و صعود دلار,قیمت های بازار عمدتا بدون تغییر,قیمت های پایه اعلام نمی شود,پایان هفته برنت با 106 دلار,رشد یک‌هزار واحدی بورس تهران

ریزش یکپارچه قیمت های جهانی 
به روال شنبه‌ی هر هفته، امروز هم جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 29 آوریل 2022، در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، همه گروه های پلیمری روندی کاهش داشتند. ABS، سنگین فیلم، سنگین بادی، سبک خطی بیشترین کاهش را ثبت کردند. در مجله آیسیس نیز همه کالاها، روندی کاهشی داشتند.

صعود نیما به 24 هزار و 700 تومان
میانگین هفتگی دلار نیمایی که در آخرین روز هفته گذشته به 117 تومان افزایش رسیده بود، امروز و در شروع هفته نیز، صعودی بود و به 24 هزار و 754 تومان و اختلافِ دلار نیمایی امروز با قیمتِ یکشنبه 4 اردیبهشت به 206 تومان افزایش رسید. نکته مهم دلار نیمایی میانگین روزانه است که روز پنجشنبه از کانال 24 هزار و 700 به کانال 24 هزار و 900 تومان صعود کرد. فردا، یکشنبه 11 فروردین 1401، قیمت های پایه به دلیل تعطیلی عیدفطر روز دوشنبه و سه شنبه اعلام نخواهد شد و قیمت های پایه هفته قبل، مبنای معاملات این هفته در بورس کالاست.

اول هفته و صعود دلار
دلار صرافی که هفته گذشته را با 56 تومان افزایش و در قیمت 25 هزار و 431 تومان به پایان رساند، هفته جدید را نیز افزایشی آغاز کرد و با 214 تومان رُشد، تا ساعت 15.00، 25 هزار و 645 تومان قیمت گذاری شد. دلار آزاد نیز امروز را افزایشی آغاز کرد و با 120 تومان رُشد به 28 هزار و 200 تومان رسید.

 

قیمت های بازار عمدتا بدون تغییر
علی رغم افزایش قیمت دلار، امروز قیمت های بازار عمدتا بدون تغییر یا کاهشی بودند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس سنگین بادی، سنگین فیلم کاهشی و بین 100 تا 300 تومان اُفت را ثبت کرد و سایر کالاها بدون تغییر بودند. در گروه پ پ نساجی نیز همه کالاها بدون تغییر نسبت به روز پنجشنبه، پیشنهاد شدند. پ پ شیمیایی نیز بدون تغییر تا 500 تومان کاهش بود و پی وی سی ها نیز امروز 100 تا 300 تومان کاهش را ثبت کردند.

قیمت های پایه اعلام نمی شود
به علت تعطیلی دوشنبه و سه شنبه (تعطیلات عید فطر) دفتر توسعه صنایع پایین دستی اعلام کرد، در هفته جاری قیمت های پایه اعلام نمی شود و قیمت های هفته قبل برای معاملات این هفته معتبر است.

پایان هفته برنت با 106 دلار
برنت که معاملات این هفته را با 103 دلار آغاز کرده بود، در طول هفته روند افزایشی داشت و تا 107 دلار نیز صعود کرد اما در نهایت معاملات آخر هفته را با 106 دلار به پایان رساند. قیمت پایانی نفت برنت: 106 دلار و 8 سنت.

رشد یک‌هزار واحدی بورس تهران
بازار سرمایه که هفته گذشته را با 12 هزار واحد افزایش به اتمام رساند بود امروز و هفته جدید را نیز افزایشی آغاز کرد و در پایان معاملات امروز، شاخص کل با 1 هزار 61 واحد افزایش به 1 میلیون و 522 هزار رسید.


ویکی پلاست؛ مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟