جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

مشارکت ریلاینس و ادنوک برای اجرای یک طرح یک پتروشیمی 2 میلیارد دلاری در امارات
صنایع پالایش و پتروشیمی ریلاینس هند و شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک) برای ساخت یک مجتمع پتروشیمی 2 میلیارد دلاری در شهر ک صنعتی تعزیز ابوظبی توافقنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از نیپنا، صنایع پالایش و پتروشیمی ریلاینس برای ساخت یک مجتمع پتروشیمی به ارزش 2 میلیارد دلار در ابوظبی با شرکت ملی نفت ابوظبی (ADNOC) توافقنامه امضا کرد و این نخستین سرمایه‌گذاری این شرکت هندی در منطقه خاورمیانه است.

ریلاینس و ادنوک با مشارکت صندوق ثروت ملی امارات متحده عربی (ADQ) یک مجتمع پتروشیمی در شهرک صنعتی تعزیز در منطقه الرویس واقع در حدود 240 کیلومتری غرب ابوظبی می‌سازند.

سلطان الجابر، وزیر صنعت و فناوری پیشرفته و مدیرعامل شرکت ادنوک در این باره گفت: ریلاینس شریکی راهبردی و ارزشمند است و همکاری ما در شهرک صنعتی تعزیز نقش همکاری‌های صنعتی و انرژی دو طرف را به‌عنوان ابزاری برای تقویت روابط ریشه‌دار بین امارات و هند برجسته می‌کند.

وی افزود: ما در حال توسعه این مشارکت و پیشرفت در تعزیز هستیم تا فرصت‌های بیشتری را فراهم کنیم و رشد صنعتی و تولیدی امارات متحده عربی را پیش ببریم.

ریلاینس و ادنوک در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که طرح پتروشیمی در حال اجرا در شهرک صنعتی تعزیز مواد شیمیایی مانند کلر قلیایی، اتیلن دی‌کلراید و پلی وینیل کلراید تولید خواهد کرد.

این مجتمع پتروشیمی نخستین جایی در امارات متحده عربی خواهد بود که مجتمع صنعتی تعزیز را به‌عنوان بخشی از ابتکارها برای تولید فرآورده‌های نفتی با ارزش بالاتر به‌منظور مصرف داخلی و صادرات به آسیای جنوب شرقی و آفریقا را توسعه می‌دهد.

موکش آمبانی، مالک صنایع پالایش و پتروشیمی ریلاینس هند، در این باره گفت: این سرمایه‌گذاری مشترک نشان‌دهنده روابط سازنده و رو به رشد هند و امارات است و سرآغازی برای اجرای طرح‌های بیشتری از این دست در آینده خواهد./نشریه فوربز
 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟