شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 25 دی 1400/ شماره 444
قیمت های جهانی عمدتا تکرار قیمت قبل، دلار نیمایی در مسیر کاهش، عقب نشینی مجدد دلار به کانال 27 هزار تومان، قیمت های بازار افزایشی و بدون تغییر، پایان هفته برنت با 86 دلار، اولین روز کاری بورس تهران کاهشی تمام شد،

قیمت های جهانی عمدتا تکرار قیمت قبل
جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 14 ژانویه 2022، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس قیمت ها ترکیبی از کاهش، افزایش و بدون تغییر بود. گروه ABS، پی وی سی، سنگین فیلم، پلی استایرن معمولی و پلی استایرن مقاوم بدون تغییر بودند. سنگین بادی سنگین تزریقی کاهشی و پت بطری، سبک خطی و پ پ ها افزایشی بودند. در نشریه آیسیس نیز قیمت ها عمدتا بدون تغییر بودند.

دلار نیمایی در مسیر کاهش
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته به 24 هزار و 743 تومان و اختلافِ آن با قیمتِ دلار قیمت های پایه یکشنبه، به 22 تومان کاهش رسید. نکته مهم دلار نیمایی میانگین روزانه است که از کانال 23 هزار و 700 تومان به کانال 23 هزار و 600 تومان عقب نشینی کرد. فردا یکشنبه، 26 دی، چهل و یکمین قیمت های پایه‌ی محصولات پتروشیمی، در حالی اعلام می شود که نیما تا امروز، 22 تومان کاهش داشته و قیمت های جهانی عمدتا روند بدون تغییر داشتند و این نشان دهنده آن است که قیمت های پایه، احتمالا تغییر چندانی نسبت به هفته قبل نخواهند داشت.

عقب نشینی مجدد دلار به کانال 27 هزار تومان
دلار صرافی ملی که هفته گذشته 324 تومانی کاهش داشت و  26 هزار و 666 تومان رسید امروز و هفته جدید را نیز نزولی آغاز کرد و در مجموع با 303 تومان اُفت تا ساعت 15، 26 هزار و 363 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد نیز به کانال 27 هزار تومان عقب نشینی کرد و امروز نسبت به آخرین قیمت هفته قبل، با 450 تومان کاهش، 27 هزار و 700 تومان پیشنهاد می شود. امروز اختلاف دلار صرافی و آزاد به 1.337 تومان بود.

قیمت های بازار افزایشی و بدون تغییر
علی رغم ریزش قیمت دلار، قیمت های بازر امروز ترکیبی از بدون تغییر و افزایش بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس کالاهای گروه سنگین بادی، سنگین فیلم و سنگین تزریقی افزایشی و 200 تا 700 تومان رُشد را ثبت کردند. پ پ نساجی همگی بدون تغییر با قیمت های روز پنجشنبه قیمت گذاری شدند. پ پ های شیمیایی اما ترکیبی از کاهش و بدون تغییر بودند. گروه پت بطری رکوددار افزایش قیمت های امروز بود و 800 تا 900 تومان صعود را از آن خود کردند.

پایان هفته برنت با 86 دلار
برنت که معاملات هفته گذشته را با 81 دلار آغاز کرده بود، در طول هفته، روند صعودی داشت و معاملات را روز جمعه، با 86 دلار به پایان رساند. قیمت پایانی برنت: 86 دلار و 6 سنت بود.

اولین روز کاری بورس تهران کاهشی تمام شد
شاخص کل بازار سرمایه که هفته گذشته را با 28 هزار واحد کاهش به پایان بُرد، امروز و اول هفته را نیز کاهشی آغاز کرد و با 11 هزار و 630 واحد کاهش، به 1 میلیون و 322 هزار عقب نشینی کرد. 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟