پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

وزیر صمت: سهمیه بندی مواد اولیه پتروشیمی و فولاد پایان خواهد یافت
وزیر صمت گفت: برای تامین مواد اولیه پتروشیمی و فولاد در چند ماه آینده دیگر شاهد سهمیه بندی نخواهیم بود و سازو کارهای لازم برای این امر در دست بررسی است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از مهر، رضا فاطمی امین بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه اداری شهرستان سروستان با اشاره به اینکه جهت تأمین مواد اولیه پتروشیمی و فولاد در چند ماه آینده دیگر شاهد سهمیه بندی نخواهیم بود افزود: سازو کارهای لازم جهت این امر در دست بررسی است.

وزیر صمت افزود: با مشکلات تولیدکنندگان و فعالان بخش صنعت و تجارت آشنایی کافی دارد و آگاهی دارد که تورم کالاهای صنعتی باعث مشکل در تأمین منابع مالی می‌شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا و جهت تأمین منابع مالی و جلوگیری از انحراف و اتلاف منابع برنامه‌هایی در دستور کار خواهیم داشت که احتمالاً از سال آینده عملیاتی می‌شود.

وی در پاسخ یه گلایه فعالان بخش صنعتی از نبود ساز و کاری برای ایجاد ارزش افزوده در صنایع نیز گفت: معافیتی که بر مالیات صادرکنندگان وضع شده در کنار مزایایی که دارد شرایطی را فراهم کرده که صادر کننده به خام فروشی تشویق می‌شود و این امر اشتباه است و باید این فرایند در عین حمایت از صادرکنندگان اصلاح شود.

آیا سهمیه بندی و بهین یاب، باعث رونق تولید شده؟
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 94%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
علی جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰
بازم دلالی رو گسترش دادن و فرار مالیاتی و...آخه کسی نیست بگه دو سال کار کارشناسی تنظیم بازار محصولات پتروشیمی و دنگ و فنگ...یه دفه میاد سهمیه بندی رو ور میدارن...با این کمبود دلار...یعنی ۵۰تا شرکت ارز آور رو که دلار هارو ملزم میکنین برگردونن میکنین تو مشته یه عده دلال سوداگر مالیات گریز و ارز خارج کن بی قید وبند...فاطمی امین اشتباه نکن ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟