پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

رادیو ویکی پلاست | بسته یکشنبه 4 مهر 1400/ شماره 368
صعود یکپارچه قیمت های پایه،توقف دلار نیمایی در 23 هزار تومان،صعود دلار صرافی به کانال 27 هزار تومان،قیمت های بازار عمدتا افزایشی،افزایش 2 هزار واحدی بورس تهران،

 صعود یکپارچه قیمت های پایه
بیست و ششمین قیمت های پایه محصولات پتروشیمی در سال 1400، امروز در حالی اعلام شد که جدول مقایسه‌ای قیمت ها یکپارچه سبزپوش است. سبک فیلم که در جدول پیش بینی ویکی پلاست هم از صدرنشینان افزایش بود، با 2.4 درصد، 744 تومان بیشتر از هفته قبل قیمت گذاری شد و رتبه اول بیشترین افزایش امروز را به نام خود ثبت کرد. پلی استایرن مقاوم 7240 هم، 2.3 درصد افزایش داشت و با 930 تومان افزایش نسبت به هفته قبل، در رتبه دوم بیشترین افزایش امروز ایستاد. در مقابل و در کالاهایی که کمترین افزایش را تجربه کردند، ABS دیده می شود که با 50 تومان افزایش، کالایی بود که کمترین افزایش را نسبت به هفته قبل داشت.

توقف دلار نیمایی در 23 هزار تومان
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز به 23 هزار و 89 تومان رسید و نسبت به یکشنبه 28 شهریور 1400، 47 تومان افزایش یافت و قیمت های پایه، با همین نرخ، محاسبه و اعلام شدند. شایان ذکر است، میانگینِ روزانه امروز نیز در کانال 23 هزار و 100 تومان است.

صعود دلار صرافی به کانال 27 هزار تومان
دلار صرافی ملی در حال کم کردن فاصله با دلار آزاد است. دلار صرافی ملی که روز گذشته را با 204 تومان افزایش و قیمت 26 هزار و 834 تومان به پایان رساند، امروز نیز روند افزایشی را ادامه داد و با مجموع 201 تومان رُشد تا ساعت 15.00، 27 هزار و 35 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم نسبت به آخرین قیمت دیروز تقریبا بدون تغییر بود و در 27 هزار و 600 تا 700 تومان، نوسان محدودی داشت.

قیمت های بازار عمدتا افزایشی
امروز و به دنبال صعود قیمت های پایه، قیمت های بازار هم افزایشی شدند. گروه سبک فیلم که در صدر جدول قیمت های پایه قرار داشت، رکورددار بیشترین افزایش قیمت های بازار نیز بود و بین 300 تا 900 تومان رشد قیمت را تجربه کرد. قیمت پ پ های نساجی هم افزایش چشمگیری داشت و کالاهای این گروه بین 400 تا 900 تومان افزایش را رقم زدند. پلی استایرن مقاوم نیز متاثر از قیمت های پایه، تا 800 افزایش را ثبت کرد.

افزایش 2 هزار واحدی بورس تهران
بورس تهران که دیروز، اولین روز کاری را، افزایشی به پایان رسانده بود، امروز هم روند صعودی داشت و شاخص کل در پایان معاملات با 2 هزار و 600 واحد افزایش به 1 میلیون و 424 هزار رسید.


ویکی پلاست| مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟