پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

خط جدید افزایش تولید پتروشیمی شهیدتندگویان آماده بهره‌برداری شد
مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان با اشاره به راه‌اندازی نخستین خط افزایش ظرفیت تولید ظرف چند روز آینده، اعلام کرد: هم‌اکنون به همت کارکنان، کارگران و مدیران این مجتمع و افزایش تولید، نیازی به واردات محصولات و گریدهای پلی‌اتیلن ترفتالات نداریم.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، سیدرضا قاسمی‌شهری روز یکشنبه (۲۴ مردادماه) در نشستی با خبرنگاران با بیان اینکه در طول ۲ سال گذشته ده‌ها طرح و پروژه افزایش ظرفیت، رفع موانع و گلوگاه‌های تولید در پتروشیمی شهید تندگویان اجرایی و عملیاتی شده است، گفت: به‌عنوان نمونه امسال، اورهال و تعمیرات اساسی و به عبارت دیگر متخصصان کشور ایرانی‌سازی یکی از بزرگترین کمپرسورهای هوای صنایع پتروشیمی جهان در پتروشیمی تندگویان را انجام دادند.

وی با بیان اینکه به دنبال عددسازی نبوده و نیستیم اما واقعیت آن است که پارسال ۸۷ درصد برنامه‌های تولید محقق شده است و این مقدار امسال به ۹۵ درصد می‌رسد، تصریح کرد: برنامه راهبردی این شرکت پتروشیمی تحقق ۱۰۰ درصد نسبت تولید به ظرفیت اسمی در سال ۱۴۰۱ است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با اعلام اینکه در پنج ماه نخست امسال کف عرضه محصولات در بازار بورس از سوی پتروشیمی شهید تندگویان محقق شده است و برای تحقق این برنامه حتی یک کیلوگرم محصول هم صادر نکرده‌ایم، اظهار کرد: همزمان با عرضه کامل محصولات در بورس، هفته‌ای دو نشست تخصصی با محور رفع موانع و افزایش تولید در پتروشیمی شهید تندگویان برگزار می‌شود تا زمینه تأمین حداکثری نیاز صنایع تکمیلی پتروشیمی فراهم و مانع واردات محصولات و خروج ارز از کشور شویم.

قاسمی‌شهری از اعلام آمادگی برای افزایش عرضه محصولات از سوی پتروشیمی شهید تندگویان در صورت موافقت ستاد تنطیم بازار خبر داد و افزود: امسال حتی بعضی از هفته‌ها با تشدید رقابت روی گریدی خاص سعی شده در هفته بعد عرضه آن گرید افزایش یابد تا بازار محصولات پلی‌اتیلن ترفتالات دستخوش التهاب نشود.

وی گفت: عده‌ای با استفاده از تریبون رسانه ملی با مصاحبه و نمایش به دنبال آماده‌سازی شرایط واردات محصولات خارجی هستند درحالی که امسال تاکنون به همت کارکنان، کارگران و مدیران پتروشیمی شهید تندگویان تولید و عرضه نه تنها کاهش نیافته که افزایش هم یافته است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان بیان کرد: دلیل تخریب جهاد کارکنان و مدیران پتروشیمی شهید تندگویان در شرایط تحریم، کرونا و شرایط خاص آب و هوایی ماهشهر چیست؟ چرا عده ای به دنبال دلسرد کردن خانواده پتروشیمی شهید تندگویان هستند.

قاسمی‌شهری با تأکید بر اینکه به‌دنبال شیوع کرونا یک شیفت کامل کاری را به‌دلیل ابتلای کارکنان عملیاتی و نوبت کار از دست داده‌ایم و جای چهار شیفت با سه شیفت کاری مانع کاهش تولید شده‌ایم، یادآور شد: آیا نتیجه جهاد کارگران و کارکنان این شرکت پتروشیمی که به نام وزیر شهید «محمدجواد تندگویان» مزین شده است، تخریب است؟

به گفته قاسمی‌شهری، امروز مشکلی برای تأمین و تولید گان، ماسک و یگر اقلام بهداشتی برای مبارزه  پیشگیری از کرونا در کشور نداریم آیا پرسیده‌اید دلیل آن چیست؟ آیا افرادی که شبانه دست به تخریب عملکرد پتروشیمی شهید تندگویان در رسانه ملی می‌زنند که اگر پارسال مواد اولیه ماسک و گان از سوی این پتروشیمی تأمین نشده بود امروز با بحران ماسک و گان و دیگر اقلام مشابه در کشور روبه‌رو بودیم؟

وی در پایان از افزایش ظرفیت تولید پتروشیمی شهید تندگویان در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» خبر داد و افزود: تا چند روز آینده خط جدید تولید «پی‌اووای» این پتروشیمی با ظرفیت تولید سالانه ۱۶ هزار تن محصول به بهره‌برداری می‌رسد و مطابق با برنامه زمان‌بندی خط دیگر جدید تولید هم مهرماه راه‌اندازی می‌شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
آقایی دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
جناب شهری بد نیست نگاهی کنید به قیمتهای معامله شده در بورس کالا روی گرید های بطری بیندازید و ببینید در چند هفته رقابت نشده همه اینها دلیل کاهش عرضه بوده و این افزایش قیمت مستقیما از جیب مصرف کننده و فشار به سرمایه در گردش تولید کنندگان بوده
ضمنا جایگاه شما هر روز به خاطر افزایش مضاعف سود ناشی از رقابت تولید کنندگان رفیع تر شده لطفا کلاهتان را بالاتر بگذارید ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟